افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
5

سرم تقویت کننده ابرو سریتا; بخریم یا نه؟

  • کد خبر : 21243
سرم تقویت کننده ابرو سریتا;  بخریم یا نه؟

در این مطلب «اسمارتک نیوز» ویژگی های سرم تقویت کننده ابرو سریتا را برای شما نوشته ایم و همچنین نظرات کسانی که از این محصول استفاده کرده اند را بررسی می کنیم. با ما بمان. سرم تقویت کننده ابرو سریتا خالی کردن ابروها به خصوص برای ما خانم ها امری رایج است و می تواند […]

در این مطلب «اسمارتک نیوز» ویژگی های سرم تقویت کننده ابرو سریتا را برای شما نوشته ایم و همچنین نظرات کسانی که از این محصول استفاده کرده اند را بررسی می کنیم. با ما بمان.

سرم تقویت کننده ابرو سریتا

خالی کردن ابروها به خصوص برای ما خانم ها امری رایج است و می تواند به دلایل مختلفی مانند استفاده مکرر از لوازم آرایشی ابرو یا اصلاح ناشیانه باشد. به محض اینکه مدتی می گذرد و خبری از رشد مجدد ابروهای افتاده یا برداشته نشده است، معمولا اکثر ما به فکر خرید یک تقویت کننده ابرو هستیم.

اگر تا به حال برای تقویت کننده ابرو خرید کرده اید، احتمالاً با سرم تقویت کننده ابرو سریتا آشنایی ندارید. سریتا یکی از برندهای معروف داخلی در زمینه تولید محصولات تخصصی بهداشتی و آرایشی است. برندی که با استفاده از مواد گیاهی و رویکرد علمی سعی در پیشی گرفتن از همتایان خارجی خود دارد.

محصولات تقویت کننده ابرو سریتا عبارتند از:

  1. ابرو متبرک ساریتا
  2. سرم تقویت کننده ابرو سریتا
  3. پک تقویت کننده مژه و ابرو سریتا

در ادامه به بررسی ویژگی های سرم تقویت کننده ابرو سریتا می پردازیم.

سرم ابروی سریتا اصل و تقلبی

ویژگی های سرم تقویت کننده ابرو سریتا

سرم تقویت کننده ابرو اورجینال سریتا یک محصول قلم با سر غلتکی است. برای اطمینان از عدم خرید نسخه قلبی به جای مدل اصلی، حتما از مراکز معتبر خرید کنید. توضیحات و ادعاهای سریتا در مورد این محصول را مرور می کنیم:

  • حاوی ترکیبات تخصصی است که باعث تقویت و تحریک رشد ابرو و پرپشت شدن ابروها در چهار هفته می شود.
  • مهمترین مواد تشکیل دهنده این محصول عبارتند از: بیماتوپروست، رزماری و سگ ابی.
  • بیماتوپروست روی فاز رشد مو (آناژن) تاثیر می گذارد و فولیکول های ابرو را تحریک می کند و رشد ابروها را تسریع می کند.
  • رزماری به دلیل افزایش خون رسانی، در تقویت ریشه ابروها موثر است.
  • نقش سگ ابی خون رسانی را بهبود می بخشد و PH پوست را در محل رشد ابروها تنظیم می کند و همچنین رنگدانه ها را در ابروها تنظیم می کند.
  • ترکیبات موجود در این محصول در افزایش استحکام و ضخامت تارهای ابرو موثر بوده و به رشد مجدد ابروها نیز کمک می کند.
  • ترکیبات موجود در این محصول باعث افزایش آبرسانی و جلوگیری از خشکی و شکنندگی ابروها می شود.

باید خواند شود: تفاوت بین انواع مختلف برس ریمل چیست؟


اثر ماندگاری ابرو سریتا را تقویت می کند

همانطور که مصرف کنندگان می گویند استفاده از سرم تقویت کننده ابرو بعد از چند هفته استفاده با پرپشت شدن موهای ابرو و رویش موهای جدید در مناطقی که مو وجود ندارد یا ریزش کرده است، تاثیر خود را نشان می دهد. برای پایداری اثر ماندگاری ابرو سریتا را تقویت می کند شما باید دوره مصرف را با استفاده از 3 سرم کامل کنید.

اختلال در تقویت ابروها.

طبیعی است که قبل از استفاده از تقویت ابرو Serita چه عوارض جانبی دارد. همانطور که گفتیم پایه این محصول یک ماده شیمیایی طبیعی در بدن به نام بیماتوپروست و گیاهانی مانند رزماری و کرچک است، بنابراین از هیچ ماده شیمیایی خطرناکی در آن استفاده نمی شود. خریداران قبلی هیچ عارضه جانبی از تقویت کننده ابرو سریتا را گزارش نکرده اند و ظاهراً پس از استفاده عوارض خاصی ایجاد نخواهد کرد.

چگونه باید مصرف شود؟

سرم تقویت کننده ابرو سریتا را می توان برای ابروهای رنگ شده، کنده شده، تاتو شده و تراشیده استفاده کرد. طبق دستور Serita، ابتدا باید سطح ابروهای خود را تمیز کنید، سپس سرم احیا کننده را در جهت رشد موهای ابرو، دو بار در روز (صبح و شب) بمالید.

قیمت سرم تقویت کننده ابرو سریتا

احیا کننده ابرو سریتا (حجم 10 میلی لیتر) اکنون در دسترس است حدود 318 هزار تومان قیمت دارد; یادآور میشویم قیمت مذکور مربوط به خرداد 1402 می باشد.

سرم تقویت کننده ابرو سریتا را در دیجی کالا مشاهده کنید

مصرف کنندگان چه فکر می کنند؟

نظر مصرف کننده در مورد سرم تقویت کننده ابرو سریتا
تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام ساریتا

برای بررسی نظرات مصرف کنندگان در مورد سرم احیا کننده ابرو سریتا، از نظرات ارسال شده در دیجی کالا و همچنین در صفحه اینستاگرام سریتا (cerita_haircare@) بازدید کردیم. در اینجا نظرات است:

  • تقریبا اکثر مصرف کنندگان از خرید سرم احیا کننده ابرو سریتا راضی به نظر می رسند، اما طبیعتا هر محصول نارضایتی هایی دارد.
  • به دلیل داشتن سر رول آپ می توان به راحتی از آن استفاده کرد.
  • ظاهرا برای بسیاری از افراد موثر بوده و منجر به رشد ریزش ابرو شده است.
  • نظرات متعددی به افزایش ضخامت ابروها و تاثیرگذاری محسوس و قابل مشاهده اشاره کرده اند.
  • حجم بالای بازخوردهای مثبت نشان می دهد که این محصول برای بسیاری از افراد موثر بوده است، اما برخی ادعا می کنند که هیچ تاثیری ندیده اند و انتظاراتشان برآورده نشده است.
  • به نظر می رسد برخی از مصرف کنندگان پس از استفاده از این محصول دچار ریزش ابرو شده اند، اما ادمین صفحه اینستاگرام سریتا می گوید ریزش اولیه طبیعی است.
  • برخی از کاربران از تاثیر موقت این محصول گلایه داشتند و از افتادگی ابروهای خود پس از قطع مصرف نوشتند. ادمین صفحه اینستاگرام سریتا در پاسخ به اینگونه نظرات یادآور شد که سرم تقویت کننده ابرو سریتا یک محصول تقویت کننده است و محصولات تقویت کننده اثر دائمی ندارند. علاوه بر این، مدیر صفحه اشاره می کند که برای نتیجه گیری باید دوره مصرف به طور کامل ادامه یابد. در نکات برجسته نحوه قطع مصرف تاکید شده است که مصرف محصول باید به تدریج قطع شود.
  • بسیاری از افراد از گرانی سرم ابرو سریتا گلایه دارند، زیرا اکثر ما از محصولات ایرانی انتظار قیمت بهتری داریم. این محصول در حال حاضر قیمت نسبتاً بالایی دارد و دیگر خرید مجدد برای برخی از مصرف کنندگان قبلی سودآور نیست. اگر قیمت دوباره افزایش یابد، برای افراد کمتری نسبت به قبل قابل تکرار خواهد بود. البته ناگفته نماند که بخشی از افزایش قیمت محصولات تولید داخل به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه است.

مروری بر سرم تقویت ابرو سریتا

ظاهرا افراد زیادی از این محصول بهره برده اند اما ظاهرا برای برخی چندان موثر نبوده است.

توجه داشته باشید که خالی شدن ابروها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و در برخی موارد باید علاوه بر استفاده از محصولات تقویتی به فکر درمان علت اصلی ریزش نیز باشید. نکته دیگری که باید به خاطر داشت نحوه مصرف است. به دست آوردن نتایج از محصولات بهبود دهنده به شدت به استفاده مداوم طبق دستورالعمل بستگی دارد.

با تمام این اوصاف، سرم تقویت کننده ابرو سریتا یکی از محبوب ترین محصولاتی است که به دلیل تمجید دیگران، افراد زیادی ترغیب به خرید آن شده اند. این محصول قابلیت بازیابی ابروهای از دست رفته در اثر اصلاح ناشیانه را دارد.

و شما؟ آیا تا به حال از این محصول یا سرم تقویت کننده مژه سریتا استفاده کرده اید یا کسی را می شناسید که استفاده کرده است؟ از اینکه در بخش نظرات کاربران برای ما نوشتید سپاسگزاریم.

سرم تقویت کننده ابرو سریتا را مشاهده کنید

 

سوالات متداول

بهبود ابرو سریتا چقدر دوام دارد؟

این سرم تقویت کننده ابرو با پرپشت شدن ابروها و رشد موهای جدید بعد از چند هفته استفاده تاثیر خود را نشان می دهد. برای نتایج دائمی باید دوره مصرف را با 3 سرم کامل کنید.

عوارض جانبی تقویت ابرو سریتا چیست؟

پایه این محصول یک ماده شیمیایی طبیعی در بدن به نام بیماتوپروست و گیاهانی مانند رزماری و کرچک است که تاثیر خاصی بر بدن ندارند.

{ “@context”: “https://schema.org”، “@type”: “FAQPage”، “mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “مدت تاثیر تقویت ابرو سریتا چقدر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “این سرم تقویت ابرو بعد از چند هفته استفاده تاثیرش را با ضخیم کردن ابرو و رشد موهای جدید نشان می‌دهد. برای نتایج دايمی باید دوره مصرف با  استفاده از ۳ سرم کامل کنید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “عوارض تقویت ابرو سریتا چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “پایه این محصول یک ماده شیمیایی طبیعی در بدن به نام بیماتوپراست و گیاهانی مثل رزماری و کرچک است که عوارض خاصی روی بدن ندارند.”
}
}]
}


به خواندن ادامه دهید: تقویت کننده مژه سریتا; بخریم یا نه؟


سرم تقویت کننده ابرو پست سریتا; بخریم یا نه؟ اولین بار در کلاس ظاهر شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.