افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

سرمربی ژاپن: از قدرت خط حمله ایران خبر دارم/بازی بزرگی خواهد بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 192339
سرمربی ژاپن: از قدرت خط حمله ایران خبر دارم/بازی بزرگی خواهد بود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، هاجیمه موریاسو در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال ژاپن مقابل بحرین که ژاپن با نتیجه 3 بر یک پیروز شد، اظهار داشت: این نتیجه حاصل تلاش بازیکنان و مربیان ژاپنی بود. آموزش پرسنل شش روز فرصت داشتیم استراحت کنیم و تمرین کنیم تا خوب آماده شویم. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، هاجیمه موریاسو در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال ژاپن مقابل بحرین که ژاپن با نتیجه 3 بر یک پیروز شد، اظهار داشت: این نتیجه حاصل تلاش بازیکنان و مربیان ژاپنی بود. آموزش پرسنل شش روز فرصت داشتیم استراحت کنیم و تمرین کنیم تا خوب آماده شویم.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات سامورایی آبی ها در تمرین هفته گذشته برطرف شد، گفت: تلاش می کنیم بهتر از گذشته باشیم. نباید فراموش کرد که فوتبال آسیا در حال پیشرفت است و همه تیم های آسیایی حاضر در جام ملت های آسیا به مرور زمان پیشرفت می کنند. بازیکنان ما تمام تلاش خود را می کنند تا در هر مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند.
سرمربی ژاپن در خصوص دفاع غیرمنتظره تیمش و اینکه سامورایی آبی ها ممکن است در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مقابل ایران بهای گزافی را بپردازند، خاطرنشان کرد: در دفاع عملکرد خوبی داشتیم و کار درستی انجام دادیم. تمرین کرد. هیچ تیمی کامل نیست و ما می توانیم بهتر از این تیم باشیم.

موریاسو درباره احتمال بازی با ایران در صورت پیروزی این تیم مقابل سوریه اظهار کرد: اگر به مصاف ایران برویم می دانیم که حریف خط حمله قدرتمندی دارد و ایران از بازیکنان توانمندی در خط حمله استفاده می کند. یک بازی عالی خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از اشتباهات خود درس بگیریم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. گلی که خوردیم بر اثر اشتباه بود و باید در بازی های بعدی بهتر باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.