افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

سرمربی پرسپولیس کنار گذاشته شد

  • کد خبر : 409604
سرمربی پرسپولیس کنار گذاشته شد

آنچه دیگران می خوانند: اطلاع رسانی کند اخبار شما خوان کارلوس گاریدو مربی است پرسپولیس سرمربیگری را بر عهده دارد پرسپولیس او اهل اسپانیا است. او سرمربی تیم فوتبال است. پرسپولیس وی با اشاره به اینکه شمس آذر تیم پیچیده و سختگیری است، گفت: می خواهیم در مسابقات لیگ برتر پیروز شویم. خوان کارلوس گاریدو […]


آنچه دیگران می خوانند:


اطلاع رسانی کند اخبار شما خوان کارلوس گاریدو مربی است پرسپولیس سرمربیگری را بر عهده دارد پرسپولیس او اهل اسپانیا است. او سرمربی تیم فوتبال است. پرسپولیس وی با اشاره به اینکه شمس آذر تیم پیچیده و سختگیری است، گفت: می خواهیم در مسابقات لیگ برتر پیروز شویم.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر ایران اظهار داشت: این دیدار برای ما بازی بسیار مهمی است و می دانیم که همه دیدارها برای ما مهم است. پرسپولیس. به خصوص اینکه می خواهیم بازی های لیگ را ببریم و نتایج خوب خود را ادامه دهیم.

و افزود: مثل همیشه سختی های بازی را به خوبی می دانیم. تیم حریف پیچیده و سخت گیر است و کیفیت بالایی دارد و مطمئنا می تواند ما را در بازی با مشکل مواجه کند اما پرسپولیس مثل همیشه از پس این مسابقه برمی آید. چون می دانیم چگونه بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش برای کسب سه امتیاز این دیدار با کیفیت بازی خواهد کرد، درباره تغییر سرمربی تیم مقابل گفت: وقتی مربی عوض شود، حریف هم تغییراتی ایجاد می کند. تمام بازی های قبلی این تیم را آنالیز می کنیم. هر تغییری که در بازی بعدی داشته باشند با سرمربی جدید قابل انجام است.

گاریدو درباره استفاده از علی علیپور به عنوان وینگر راست در دیدار قبلی مقابل السد توضیح داد: به نظر من همه باید حرفه ای باشیم و همه باید کارشان را دوست داشته باشند و آن را به خوبی انجام دهند. آیا اهالی رسانه باید بدانند چرا علی علیپور در پست وینگر بازی کرد؟ اگر کارتان را درست انجام می دادید به آن می رسیدید و متوجه می شدید که علی علیپور بیشتر اوقات در لیگ پرتغال به عنوان وینگر راست بازی می کرد و می تواند جایگزین خوبی برای تیم باشد و به ما کمک کند. او زمانی که به این موقعیت برگردد در بهترین حالت خود خواهد بود. علیپور بازیکن حرفه ای است که برای این تیم بازی می کند.

وی درباره بازی فردای پرسپولیس در ورزشگاه شهرقدس و عملکرد تیمش در لیگ برتر آسیا گفت: هر هفته این موضوع را مطرح می کنیم. اول از همه، به عنوان مربی ترجیح می دهم در ورزشگاه خودمان، با هواداران و روی چمن خوب بازی کنم. این نکته مثبتی است که ما از آن محرومیم. در ابتدای فصل مزیت بازی در ورزشگاه خودمان را نداشتیم. این مشکلات وجود دارد و باید به دنبال راه حل باشیم. ما باید هر کاری که ممکن است انجام دهیم تا در هر چمن بهترین عملکرد را داشته باشیم و به نتیجه برسیم. باید از آنها بخواهیم که کیفیت چمن را بالا ببرند و کیفیت خوبی از خود نشان دهند تا برنده شویم. امیدواریم زمانی که قرار است در ورزشگاهمان بازی کنیم کوتاه باشد.

گاریدو درباره جذب بازیکنان جوانی مانند صحرایی خاطرنشان کرد: فرصت ها در اختیار هیچکس قرار نمی گیرد و آن فرصت ها توسط بازیکنان به دست می آید. ما تمرینات را رصد می کنیم و متوجه می شویم که یک بازیکن در سطح خوبی است. بازیکنی که در تمرینات سطح خوبی ندارد نمی تواند بازی کند و بازیکنی که بهترین سطح را در تمرینات دارد به میدان می رود. ما در مورد بازیکنان جوانی صحبت می کنیم که نیاز به تجربه دارند و باید از نظر ذهنی قوی و مدیریت باشند. از عملکرد در زمین بسیار خوشحالم زیرا او عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. او بازیکن بسیار خوبی است و باید تمرکز کند و بداند که چیزهای خوبی در انتظارش است و آنچه که لیاقتش را دارد به دست می‌آید و پیام واضح این است که وقتی تلاش می‌کنی بازی می‌کنی و وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند دلیلی وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مصدومیت بازیکنان پرسپولیس گفت: فکر می کنم دلیلش فقط یک کلمه است فوتبال. مجروح زیاد داریم؟ باید تعداد مصدومیت های تیم های دیگر را هم بدانید و بعد بگویید آسیب های ما زیاد است یا خیر. تیم های بزرگ ماهی سه تا چهار مصدوم دارند چون بازی زیاد است، رفت و آمد زیاد است و بازی های ملی هم دارد. خوشبختانه الان شرایط ما خوب است و باید قبول کنیم که همیشه در فوتبال مصدومیت وجود دارد. سرمربی برای حفظ شرایط بدنی برخی بازیکنان چند بازیکن را به زمین نمی فرستد. به نظر من این وضعیت طبیعی فوتبال است و کار بدنی زیاد، فشار زیاد و تمرین زیاد است و این بخشی از فوتبال است.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.