افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

سرمربی شمس آذر: بهتر از پرسپولیس بودیم/از سپاهان امتیاز می گیریم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161403
سرمربی شمس آذر: بهتر از پرسپولیس بودیم/از سپاهان امتیاز می گیریم – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: در روزی بازی را واگذار کردیم که می توانستیم پیروز میدان را ترک کنیم. برای کسب امتیاز در این دیدار برنامه ریزی زیادی کرده بودیم و در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. وی ادامه داد: در نیمه اول […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: در روزی بازی را واگذار کردیم که می توانستیم پیروز میدان را ترک کنیم. برای کسب امتیاز در این دیدار برنامه ریزی زیادی کرده بودیم و در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول هیچ فرصتی به پرسپولیس ندادیم و در نیمه دوم طبق برنامه به گل رسیدیم. ما تجربه کافی نداشتیم و این روی ما تاثیر گذاشت، اما پرسپولیس برخلاف تیم ما تجربه زیادی داشت و توانست برنده شود، به همین دلیل به آنها تبریک می گویم. موقعیت های گلزنی را از دست دادیم و می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. امیدوارم در بازی های بعدی آن را برگردانیم.

شمس آذر مربی فوتبال درباره اخراج سعید دهیکی گفت: اعضای کادرفنی در نقطه کرنر برای پرسپولیس علامت زدند و همان توپ گل شد، داور اعتراض کرد. با پرتاب اوت بازیکن پرسپولیس گیر کرد و توپ دوم به بازیکن آفساید رسید. فکر می کنم با اطلاعات کمی که دارم، آن بازیکن تاثیرگذار بود و داور می توانست آفساید را اعلام کند. یک اخراج دقیق روی روند بازی تیم تاثیر گذاشت.

وی درباره بازی هفته آینده مقابل سپاهان گفت: قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود و از فردا نهم برای این دیدار ریکاوری می کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل از آنها امتیاز بگیریم. سپاهان. و در مقابل هواداران ما.

کریمیان در پایان خاطرنشان کرد: می دانستیم می توانند از فضاهای پشت خط دفاعی ما استفاده کنند اما همه راه های نفوذ را بستیم و به پرسپولیس فرصت ندادیم. 95 درصد بازیکنان شمس آذر برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می کردند و خیلی جوان بودند. با گذشت دقایق بازی وارد بازی شدیم و در نیمه دوم بیشتر روی دروازه پرسپولیس فشار آوردیم اما انتظار نداشتیم با 10 نفره از پرسپولیس گل دریافت کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.