افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

سرمربی اردن: انتظار نداشتم به فینال برسم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 197111
سرمربی اردن: انتظار نداشتم به فینال برسم – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، «حسین عموطه» در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر تیم اردن مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: به هواداران اردنی تبریک می گویم. همه کسانی که امروز نقشی را ایفا کردند، نقش خود را در این پیروزی دارند، به ویژه […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، «حسین عموطه» در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر تیم اردن مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: به هواداران اردنی تبریک می گویم. همه کسانی که امروز نقشی را ایفا کردند، نقش خود را در این پیروزی دارند، به ویژه بازیکنان اردنی که شایسته بیشترین احترام هستند. عملکرد قهرمانانه ای داشتند.
سرمربی اردن درباره روند صعود این تیم در جام حذفی به فینال گفت: در ابتدای جام از چند سختی صحبت کردم. حالا باید بگویم ما عالی بودیم. با وجود این، موفقیت ما نیاز به زیرساخت، افزایش سطح بازیکنان و کار در تیم های پایه دارد. وقتی به ژاپن و کره نگاه می کنید، بازیکنان گران قیمتی را می بینیم که کارهای اساسی هم انجام داده اند. حالا باید ببینیم چطور می‌توانیم بازیکنانی را پرورش دهیم که در لیگ‌های بزرگ بازی کنند.

وی افزود: یکی از خبرنگاران بیرون از اینجا به من گفت که کره جنوبی فاکتور X را دارد اما طبق آمار آنها در 5 بازی اخیر کره جنوبی 8 گل خورده و 11 گل به ثمر رسانده است. می توانستیم ضدحمله کنیم، در نیمه اول 5 موقعیت گل داشتیم.

وی در پاسخ به اینکه فکر می کردید به فینال می روید، گفت: هیچکس به خصوص من انتظار چنین چیزی را نداشت! من در مورد مشکلات صحبت کردم. که نتوانستیم خوب آماده شویم. حتی نتایج دوستانه هم خوب نبود. وقتی وارد زمین می شوید، خیلی چیزها توسط مربی و هواداران قابل کنترل نیست و در اختیار بازیکن است، مثلاً همین شانس ها یک بار گل خورده و نه یک بار. در کل همه چیز به هم بستگی دارد و بعضی چیزها را نمی توان پیش بینی کرد.

وی افزود: مهمترین چیزی که به بازیکنانم گفتم این بود که بیشتر از آنچه باید به کره جنوبی احترام نگذارند. ما باید از لحظه لحظه حضور در زمین لذت ببریم. ما خیلی روی برد تمرکز کرده بودیم و حالا سه روز مانده به یک فینال بسیار سخت باید به خوبی آماده شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.