افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

سرمایه گذاری دانشگاه اموری در صندوق بیت کوین Grayscale

  • کد خبر : 410772
سرمایه گذاری دانشگاه اموری در صندوق بیت کوین Grayscale

با توجه به پرونده ارسال شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، دانشگاه تحقیقات خصوصی اموری واقع در شهر آتلانتا، جورجیا، نزدیک به 2.7 میلیون سهم از مینی تراست بیت کوین گری اسکیل با ارزش بیش از 15.1 میلیون دلار خریداری کرده است اگرچه صندوق‌های بازنشستگی در ویسکانسین و جرسی سیتی قبلاً سرمایه‌گذاری […]

با توجه به پرونده ارسال شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، دانشگاه تحقیقات خصوصی اموری واقع در شهر آتلانتا، جورجیا، نزدیک به 2.7 میلیون سهم از مینی تراست بیت کوین گری اسکیل با ارزش بیش از 15.1 میلیون دلار خریداری کرده است

اگرچه صندوق‌های بازنشستگی در ویسکانسین و جرسی سیتی قبلاً سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را اعلام کرده‌اند، اما Emory این یکی از اولین موسسات آموزش عالی است که به سرمایه گذاری در بیت کوین و ارزهای دیجیتال روی آورده است.

سرمایه گذاری دانشگاه اموری در مینی تراست بیت کوین Grayscale

Grayscale Bitcoin Mini Trust که در ماه ژوئیه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید شد. یک نسخه کوچکتر این از صندوق GBTC این شرکت است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد بدون داشتن مستقیم بیت کوین روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند. این صندوق نسبت به GBTC است هزینه های کمتر و با هدف اعمال مالیات کمتر بر سرمایه گذاران راه اندازی شده است.

در پرونده SEC همچنین آمده است که دانشگاه اموری دارای 4312 سهم به ارزش 768269 دلار در صرافی ارزهای دیجیتال است. کوین بیس خریداری کرده است البته این فایل سرمایه گذاری های دانشگاه اموری را از 30 سپتامبر نشان می دهد و ممکن است تا آن زمان سبد آنها تغییر کرده باشد.

سرمایه گذاری دانشگاه اموری در بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال نمونه ای از تمایل روزافزون موسسات و شرکت های مختلف به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است. این همچنین به عنوان گامی رو به جلو در جهت پذیرش گسترده بیت کوین در بازارهای سنتی تلقی می شود.

مدیران دانشگاه اموری هنوز درباره دلیل سرمایه گذاری خود اظهار نظر نکرده اند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.