افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

سرلشکر سلامی در سوگ آیت الله عبدالنبی نمازی عزاداری کرد

  • کد خبر : 190253
سرلشکر سلامی در سوگ آیت الله عبدالنبی نمازی عزاداری کرد

به گزارش گروه وکالت خبرگزاری تسنیمسردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت عالم ربانی، آیت الله عبدالنبی نمازی، عضو شورای خبرگان رهبری و جامعه اساتید حوزه علمیه قم، امام جمعه و سابق را تسلیت گفت. نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: سوابق این روحانی مبارز در عرصه های مختلف ترویج علم و […]

به گزارش گروه وکالت خبرگزاری تسنیمسردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت عالم ربانی، آیت الله عبدالنبی نمازی، عضو شورای خبرگان رهبری و جامعه اساتید حوزه علمیه قم، امام جمعه و سابق را تسلیت گفت. نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: سوابق این روحانی مبارز در عرصه های مختلف ترویج علم و معارف دینی و پاسداری از انقلاب اسلامی برای همیشه الهام بخش رشید و پاسداران جوان امروز خواهد بود.

متن پیام به شرح زیر است:

نام خدای مهربان
درگذشت عالم ربانی، مجاهد و فقیه وارسته آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام جمعه و نماینده سابق فقیه در کاشان، موجبات بزرگی را فراهم آورد. غم و حسرت

سوابق این روحانی مبارز و استاد جلیل القدر اخلاق در عرصه های مختلف ترویج علوم و معارف دینی و پاسداری از انقلاب اسلامی به ویژه حضور و همراهی با رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در طول 8 سال و سپس ارزشمند و ارزشمند است. نقش‌های ماندگار در عرصه تربیت عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، الهام‌بخش پاسداران رشید و جوان امروزی مرزهای عقیدتی انقلاب خواهد بود و نام آن عالم فرزانه را در این سرزمین با عزت و عظمت زنده نگه می‌دارد.

این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به خانواده محترم، طلاب، همرزمان و ارادتمندان آن فقید سعید در حوزه های علمیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین محضر محترم تقدیم می نمایم. ، مردم شریف و ولایتمدار بوشهر و اصفهان این مصیبت را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و رفاقت با ملا المحدین علی علیه السلام و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.