افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

سرقت گوشی موبایل توسط سارقان مسلح در خیابان های تهران!

  • کد خبر : 399636
سرقت گوشی موبایل توسط سارقان مسلح در خیابان های تهران!

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع چند فقره حادثه. سرقت مسلحانه و در حالی که گوشی های تلفن همراه توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا به شدت از عابران شهر تهران ربوده شد، تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند. و […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع چند فقره حادثه. سرقت مسلحانه و در حالی که گوشی های تلفن همراه توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا به شدت از عابران شهر تهران ربوده شد، تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

و افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که این سارقان به صورت سازمان یافته و مسلحانه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: پس از تحقیقات اطلاعاتی پلیس و مراقبت 24 ساعته شناسایی شدند. در 19 اسفند 1403 یکی از متهمان اصلی این باند به همراه دو نفر دیگر مظنون به جرم کوله بری دستگیر شدند.

وی افزود: در همان روز متهم دوم نیز در یک عملیات ضربتی توسط ماموران بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه متهم دو کلت به همراه خشاب و فشنگ های مربوطه کشف و ضبط شد.

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ده ها فقره سرقت تلفن همراه به انحاء مختلف اعتراف کرد. همچنین در ادامه تحقیقات یکی از متهمان فردی را به عنوان فروشنده سلاح معرفی کرد و کارآگاهان اداره یک با هماهنگی قضایی به آدرس اعلام شده مراجعه و سه قبضه سلاح کوچک دیگر به همراه 22 فشنگ کشف و ضبط شد. .

سردار ولی پور گدرزی بیان کرد: با صدور قرار تامینی برای تمامی متهمان، رسیدگی به سایر جرایم این باند به صورت جدی ادامه دارد. کارآگاهان اداره یکم در پی شناسایی سایر جرایم احتمالی مرتبط با این باند هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.