افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سرقت پلیس البرز، خراسان رضوی و تهران + جزئیات

  • کد خبر : 144898
سرقت پلیس البرز، خراسان رضوی و تهران + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا اکبری روز سه شنبه درباره جزئیات این طرح گفت: طرح مقابله با دزدها تحت حفاظت عامل به منظور کنترل و کاهش آن در آذرماه سال جاری به مدت 3 روز به صورت همزمان در استان های هدف اجرا شد. وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح 33 سارق […]

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا اکبری روز سه شنبه درباره جزئیات این طرح گفت: طرح مقابله با دزدها تحت حفاظت عامل به منظور کنترل و کاهش آن در آذرماه سال جاری به مدت 3 روز به صورت همزمان در استان های هدف اجرا شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح 33 سارق سابقه دار دستگیر شدند، افزود: بر اساس آمار به دست آمده از این طرح بیشترین تعداد دستگیری و کشفیات مربوط به البرز، خراسان رضوی و غرب تهران است. استان ها به ترتیب.

معاونت مبارزه با سرقت پلیس وجدان فرجا وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی غرب استان تهران بهترین عملکرد را در بین استان های مورد هدف دارد، گفت: با تلاش کارآگاهان در این طرح 59 فقره سرقت کشف شد.

وی در ادامه به شهروندان در این خصوص هشدار داد و تصریح کرد: اگر فرد یا افرادی که خود را مامور نیروهای نظامی، انتظامی و سایر دستگاه های دولتی معرفی می کنند و درخواست بازرسی از شما می کنند، به دلیل دزد بودن از مامور بودن آنها مطمئن شوید. عامل از سهل انگاری، بی دقتی و عدم مهارت شهروندان برای تشخیص عوامل واقعی از آنها استفاده کنید. سرقت انجام می دهند.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: اطلاعات خود را بدون احراز هویت در اختیار کسانی قرار ندهید که خود را مامور معرفی می کنند. ماموران باید برای انجام بازرسی بیایند. حکم دادگاه و دارای مدرک شناسایی معتبر باشد.

وی گفت: ضمناً در صورت سلب اموال ارزشمند خود باید با مأمور مربوطه به کلانتری یا اطلاعات مربوطه مراجعه کنید و اگر از شما خواست تا چند ساعت دیگر به کلانتری یا اطلاعات مربوطه مراجعه کنید. یا روز بعد باید به آنها اطلاع دهید که مامور هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل آب، برق، گاز و مخابرات با خودرو و لباس های آرم دار در منازل شهروندان حاضر می شوند در غیر این صورت باید به 110 مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.