افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

سرقت و قتل یک مجرم محکوم یک ساعت پس از آزادی از زندان

  • کد خبر : 118549
سرقت و قتل یک مجرم محکوم یک ساعت پس از آزادی از زندان

حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: 27 تیرماه امسال مردی 54 ساله توسط سارق خودرو در خیابان کشاورزی اصفهان مجروح و پس از چند روز در بیمارستان جان خود را از دست داد. . وی افزود: در پی این حادثه پرونده ای در اداره جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل […]

حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: 27 تیرماه امسال مردی 54 ساله توسط سارق خودرو در خیابان کشاورزی اصفهان مجروح و پس از چند روز در بیمارستان جان خود را از دست داد. .

وی افزود: در پی این حادثه پرونده ای در اداره جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل و تیمی از کارآگاهان مجرب این پلیس تحقیقات کاملی را در خصوص این حادثه و شناسایی عامل قتل انجام دادند. .

ترکیان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد مقتول هنگام خروج از فروشگاه لوازم خودرو متوجه می شود که فردی در حال سرقت خودروی وی است که از طرف دانش آموز بلافاصله اقدام به شکستن می کند. وارد خودرو شده و سعی می کند از سرقت آن جلوگیری کند، اما سارق عمدا حرکات نمایشی انجام داده که در نتیجه فرد مذکور با خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرده و به شدت مجروح شده و در پی آن خودرو خودرو سارق خودرو را ربود و از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی خود، در نهایت به هویت واقعی سارق دست یافتند و متوجه شدند که وی از مجرمان سابقه دار بوده که مرتکب شده اند. جنایت تنها یک ساعت پس از خروج از زندان: او مورد تعرض و قتل قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه متهم برای فرار از دست پلیس هر بار چهره و مکان خود را به صورت حرفه ای تغییر می داد، خاطرنشان کرد: تلاش مستمر کارآگاهان سرانجام به ثمر نشست و پس از گذشت 3 ماه و چند روز از ماجرا، مخفیگاه قاتل شناسایی شد. در یکی از باغ های اطراف شهر اصفهان.

ترکیان ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، کارآگاهان در یک عملیات بسیار دقیق و حساب شده محل را محاصره کردند و قبل از فرار متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از این باغ یک قبضه سلاح شورشی با 38 فشنگ مربوط، 3 کیلو شیشه، 155 گرم هروئین و یک دستگاه خودرو سمند مسروقه متعلق به مقتول کشف شد. به جرمش

و افزود: متهم در اعترافات خود اظهار داشت: تنها یک ساعت از خروج من از زندان گذشته بود و با عبور از خیابان، مقتول را دیدم که بدون برداشتن سوئیچ از خودرو پیاده شد و وارد کارگاه شد. من هم وسوسه شدم و تصمیم به سرقت گرفتم، اما وقتی ماشین را روشن کردم و می خواستم بروم، دیدم راننده در سمت شاگرد را باز کرده و قصد دارد سوار شود، با چرخاندن ماشین او را دور زدم. ماشین به چپ و راست و سپس از محل فرار کردم.روز بعد وقتی متوجه شدم راننده ماشین به قتل رسیده است از شهر خارج شدم و در باغ دوستم پنهان شدم تا اینکه امروز پلیس مرا پیدا کرد. و مرا دستگیر کرد.»

ترکیان با بیان اینکه متهم پس از پایان یافتن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: اکیدا به شهروندان توصیه می کنیم حتی برای لحظه ای خودرو را با سوئیچ داخل یا روشن رها نکنند. در صورت مواجهه با سرقت خودرو، هرگز با سارق یا سارقان مواجه نشوید، بلکه بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و تمامی مشخصات خودروی سرقتی و همچنین زمان و مکان سرقت را در اختیار ماموران پلیس قرار دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.