افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سرعت شارژ گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس مشخص شد

  • کد خبر : 371770
سرعت شارژ گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس مشخص شد

گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ با نام های گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس که انتظار می رود در ژانویه 2025 (D1403) رونمایی شوند، در حال حاضر در مراحل کندی برای دریافت تاییدیه های لازم از ارگان های مختلف جهانی هستند. به تازگی تاییدیه ای از کشور چین به نام “3C” اطلاعات جدیدی از […]

گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ با نام های گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس که انتظار می رود در ژانویه 2025 (D1403) رونمایی شوند، در حال حاضر در مراحل کندی برای دریافت تاییدیه های لازم از ارگان های مختلف جهانی هستند. به تازگی تاییدیه ای از کشور چین به نام “3C” اطلاعات جدیدی از سرعت شارژ این دو گوشی فاش کرده است که برای علاقه مندان چندان جالب نیست. این تایید نشان می دهد که حداکثر سرعت شارژ گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس نسبت به مدل های قبلی آنها تغییری نکرده است. با دی جی همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس 25 با حداکثر سرعت 25 وات به شارژ خود ادامه می دهد. این مقدار با سرعت شارژ مدل گلکسی اس 24 برابری می کند، بنابراین هیچ تغییری در این قسمت وجود ندارد. از سوی دیگر، گلکسی اس 25 پلاس با حداکثر سرعت 45 وات شارژ می شود که مشابه سرعت شارژ نسل قبلی خود، گلکسی اس 24 پلاس است. این سرعت ها از طریق کابل USB-C به دست می آید که در سال های اخیر استاندارد گوشی های پرچمدار سامسونگ بوده است.

یکی از نکات مبهم این تایید عدم اشاره به سرعت شارژ بی سیم است. اطلاعات مربوط به این قسمت هنوز توسط سامسونگ منتشر نشده است و باید منتظر باشیم تا مشخص شود آیا تغییری در قسمت شارژ بی سیم نسبت به مدل های قبلی رخ داده است یا خیر.

این اطلاعات روند نسبتاً ثابتی را در خط تولید پرچمداران سامسونگ نشان می دهد. طراحی سری گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس نیز بسیار شبیه به مدل های قبلی گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس است. این امر تأیید می کند که سامسونگ بیشتر بر روی پیشرفت های جزئی در این نسل تمرکز کرده است و به دنبال انقلابی در بازار گوشی های هوشمند نیست.

این وضعیت ممکن است برای برخی از کاربران و علاقه مندان گوشی های هوشمند کمی ناامید کننده باشد. با توجه به رقابت شدید در بازار گوشی های هوشمند، انتظار می رفت سامسونگ نوآوری های بیشتری را در زمینه های کلیدی مانند سرعت شارژ و طراحی معرفی کند. اما به نظر می رسد این شرکت کره ای به جای تلاش برای ایجاد تغییرات بزرگ، روی بهبود تجربه کاربری و قابلیت های دوربین و نرم افزار تمرکز کرده است.

اگرچه سرعت شارژ 25 وات برای گلکسی اس 25 و 45 وات برای گلکسی اس 25 پلاس در مقایسه با برخی از رقبا کمی کند به نظر می رسد، اما همچنان برای بسیاری از کاربران کافی است. این سرعت ها عملکرد مناسبی را در استفاده روزمره ارائه می دهند و با توجه به ظرفیت باتری های بالاتری که احتمالاً در این تلفن ها استفاده می شود، شارژ کامل دستگاه ها همچنان زمان معقولی را می طلبد.

به طور کلی، سری گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس نشان دهنده تداوم تمرکز سامسونگ بر ارائه محصولات کارآمد و با کیفیت است. این شرکت به جای تمرکز بر تغییرات ریشه ای، به دنبال بهینه سازی و به روز رسانی تدریجی عملکردهای مختلف محصولات خود است تا تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.