افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
10

سرطان ریه غیرقابل عمل: انجام درمان برای شما

  • کد خبر : 4554
سرطان ریه غیرقابل عمل: انجام درمان برای شما

توسط لری گرشون، همانطور که به استفانی واتسون گفته شده است به طور تصادفی تشخیص داده شد که سرطان ریه دارم. در سال 2013 با علائم سرماخوردگی و آسم به مراقبت های اورژانسی رفتم. وقتی دکتر برای اطمینان از نداشتن ذات الریه از من عکس گرفت، لکه ای روی ریه ام نشان داد. پس از […]


توسط لری گرشون، همانطور که به استفانی واتسون گفته شده است

به طور تصادفی تشخیص داده شد که سرطان ریه دارم. در سال 2013 با علائم سرماخوردگی و آسم به مراقبت های اورژانسی رفتم. وقتی دکتر برای اطمینان از نداشتن ذات الریه از من عکس گرفت، لکه ای روی ریه ام نشان داد. پس از اسکن‌های بیشتر، بیوپسی جراحی و MRI مغز، تشخیص داده شد که سرطان ریه در مرحله چهارم من است.

من در کمال ناباوری بودم. سپس انکولوژیست من چیزی گفت که واقعاً مرا خوشحال کرد. او به من گفت که اگرچه سرطان من قابل درمان نیست، اما مردم می توانند زندگی طولانی و فعالی داشته باشند در حالی که با بیماری های مزمن دست و پنجه نرم می کنند. این برنامه ما خواهد بود.

هر ساله درمان های هدفمند جدیدی برای درمان سرطان ریه در مراحل پایانی تایید می شود. در حالی که اکثر این درمان ها دارای عوارض جانبی هستند، معمولاً قابل کنترل هستند و بسیاری از بیماران می توانند از نتایج خوبی برخوردار شوند و زندگی کاملاً عادی داشته باشند.

تست شوید

شنیدن اینکه سرطان ریه غیرقابل جراحی دارید سخت است. اما شنیدن اینکه هیچ کاری برای درمان شما نمی توان انجام داد تقریباً همیشه نادرست است.

برای هر بیماری که سرطان ریه غیرقابل جراحی تشخیص داده می شود، انجام آزمایش جامع ژنومیک بسیار مهم است. این آزمایشات بهترین گزینه درمانی را برای موفقیت شما به انکولوژیست شما می گوید.

آزمایش ژنومی من یک جهش EGFR را پیدا کرد که باعث رشد و پیشرفت سرطان من می شود. هنگامی که شیمی درمانی از کار افتاد، به دارویی روی آوردم که جهش EGFR را هدف قرار می داد. من 5 سال است که در همان درمان هدفمند هستم.

خودتان را آموزش دهید

افرادی که در مورد بیماری خود آموزش دیده اند و به طور فعال در درمان آنها مشارکت دارند، بهتر عمل می کنند زیرا می توانند بفهمند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. من فکر می کنم آموزش بخش بزرگی از مقابله با بیماری مانند سرطان ریه است. ندانستن انتظار چه چیزی می تواند منجر به اضطراب و استرس بسیار بیشتری شود.

Google بهترین منبع شما برای اطلاعات نیست. درباره سرطان ریه از پزشک خود، یک گروه پشتیبانی یا سازمانی مانند Go بیاموزید.2 بنیاد سرطان ریه همچنین گروه‌های حامی سرطان ریه مبتنی بر بیماران وجود دارند که از بیماران با جهش‌های ژنومی خاص حمایت می‌کنند. برای مثال، گروهی به نام EGFR Resisters برای جهش EGFR من وجود دارد.

سایر انواع جهش گروه های حمایتی خاص خود را دارند. این گروه ها با شرکت های داروسازی و پزشکانی که در حال انجام تحقیقات برای ایجاد درمان های جدید برای هر جهش خاص هستند، در تماس هستند.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.