افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

سردترین شهر کشور کجاست؟

  • کد خبر : 408282
سردترین شهر کشور کجاست؟

به گزارش رکنا، با توجه به فعالیت جبهه شدید باران در تمام مناطق استان اردبیل بارندگی داشت اما بارش در ارتفاعات این استان به صورت برف بود به طوری که اکنون تمامی ارتفاعات بالای 1000 متر در استان اردبیل وجود دارد. سفید پوشیده شده اند. ایرنا در خبری می نویسد: اداره کل هواشناسی استان اردبیل […]

به گزارش رکنا، با توجه به فعالیت جبهه شدید باران در تمام مناطق استان اردبیل بارندگی داشت اما بارش در ارتفاعات این استان به صورت برف بود به طوری که اکنون تمامی ارتفاعات بالای 1000 متر در استان اردبیل وجود دارد. سفید پوشیده شده اند.

ایرنا در خبری می نویسد: اداره کل هواشناسی استان اردبیل در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد با ادامه فعالیت سامانه بارشی، مناطق مختلف استان شاهد آسمانی ابری با غلبه هوای سرد باشد. و مه آلود همراه با وزش باد خزر و بارش برف و باران خفیف در نواحی مرکزی و جنوبی و در نواحی شمالی بارش خفیف خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌های این اداره کل دمای زیر صفر و یخبندان در ساعات بامداد روز جمعه 14 آبان در بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی ادامه دارد، لذا به شهروندان توصیه می‌شود توصیه‌های نارنجی هواشناسی و هشدار هواشناسی را رعایت کنند. هشدار هواشناسی کشاورزی سطح زرد، اقدامات لازم را انجام دهید.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از ظهر امروز پنجشنبه هوای پایدار در استان حاکم می شود و دمای هوا بتدریج افزایش می یابد، اما سامانه بارشی دیگر سرد، فعال و موقتی از امروز استان را تحت تاثیر قرار می دهد. پایان روز شنبه 5 آبان ماه تعیین می شود.

پس از ورود یک جبهه بارشی به استان اردبیل از روز دوشنبه، بارش باران و برف در این استان آغاز شد که به همین دلیل بیشترین بارندگی دیروز در مشگین شهر و 20 میلی متر در مشگین شهر و 20 میلی متر به ثبت رسید.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی، پس از فعالیت این جبهه بارشی، بیشترین میزان بارش برف در شهرستان مشگین شهر با 18 سانتی متر ثبت شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.