افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

سردار کرمی معاون عملیات فرجا شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408519
سردار کرمی معاون عملیات فرجا شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه معاون عملیات فرجا امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در سالن شهدای نیروی انتظامی فراجا برگزار شد. سردار رادان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای گرانقدر در راه ناموس دین و کشور جان باختند، این اساس فداکاری، شهادت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه معاون عملیات فرجا امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در سالن شهدای نیروی انتظامی فراجا برگزار شد.

سردار رادان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای گرانقدر در راه ناموس دین و کشور جان باختند، این اساس فداکاری، شهادت و عظمت است که آنان را در راه الهی قرار داده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در تشریح انواع مسئولیت ها خاطرنشان کرد: مدیریت موفق یعنی تمام علم، هنر و شایستگی را می توان در کنار آموزش در راستای اجرای ماموریت به کار گرفت. میدان ماموریت دو بال، پشتیبانی و عملیات از اهمیت بالایی برخوردار است.

عالی ترین افسر پلیس کشور خاطرنشان کرد: در دو حوزه عملیاتی و پشتیبانی، هنر استفاده از ترکیب مجموعه های مختلف برای انجام یک ماموریت واحد را هنر ویژه می نامند.

سردار رادان از معاونت عملیات فراجا به عنوان یکی از یگان های موثر، برجسته و شایسته یاد کرد و گفت: فرمانده موفق آن است که بر دل ها حکومت کند و بتواند سه مولفه کار خیر، کار هنری و شایستگی را در راه رسیدن به تعالی انجام دهد. برای دریافت خیرات دنیا و آخرت این راه را طی کنید.

وی ضمن قدردانی و قدردانی از زحمات و زحمات سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا در دوران خدمت در فرماندهی انتظامی کشور، گفت: در مدت تصدی ایشان در منطقه عملیاتی فرجا انشاء الله هیچ دغدغه ای نداشتم. انتصاب ژنرال». حسن کرمی که متفکر و برنامه ریز خوبی با برنامه عملیاتی است امیدوارم با سرعت بیشتری این مسیر را ادامه دهد.

گفتنی است در این مراسم با حکم سردار احمدرضا رادان، سردار حسن کرمی به سمت معاون عملیات فرجا منصوب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.