افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سردار نقدی: بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی قبل از انقلاب در ایران حضور داشتند و مردم در گذشته به حداقل ها هم دسترسی نداشتند.

  • کد خبر : 204531
سردار نقدی: بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی قبل از انقلاب در ایران حضور داشتند و مردم در گذشته به حداقل ها هم دسترسی نداشتند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): خبرگزاری دانشجو: سردار محمدرضا نقدی بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره 410 شهید شهرستان فومن با بیان اینکه کشورمان در عرصه علم و سواد پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: دلبستگی به غرب در 10 سال اخیر باعث شده است. مانع از پیشرفت ما شد. وی با بیان اینکه قبل از […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

خبرگزاری دانشجو: سردار محمدرضا نقدی بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره 410 شهید شهرستان فومن با بیان اینکه کشورمان در عرصه علم و سواد پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: دلبستگی به غرب در 10 سال اخیر باعث شده است. مانع از پیشرفت ما شد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب به یک کشور وابسته بودیم و امروز 10 میلیارد یورو غذا صادر می کنیم و ماهواره پرتاب می کنیم، افزود: دانشگاه های کشور دو مدل واکسن تولید و در دنیا توزیع کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سلول درمانی یکی از تازگی های کشور است، تصریح کرد: بزرگترین مشکل امروز کشور معیشت است که باید برطرف شود.

وی با یادآوری اینکه پس از انقلاب جهاد سازندگی خدمات بسیاری را برای توسعه شهری و روستایی گیلان ارائه کرد، افزود: مردم در گذشته به حداقل ها هم دسترسی نداشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه امید به زندگی ایرانیان در گذشته 143 سال بود و امروز در رتبه 39 جهان قرار داریم، گفت: دستاوردهای شهدا برای ما عزت و استقلال به ارمغان آورده است.

وی با تاکید بر اینکه کمک به کشورهای همسایه قبلا انجام می شد اما دیروز برای کمک به ظالم و امروز برای کمک به مظلوم بود، افزود: قبل از انقلاب بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی در زمان جنگ ویتنام به مستبدین کمک می کرد تا علیه مردم و مستضعفان اقدام کنند، تصریح کرد: رژیم پهلوی در جنگ رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی سوخت رایگان به اسرائیل می داد.

محمدرضا نقدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی کشورهای جهان را در مقابل ظالمان بیدار کرده است، گفت: منطق شهادت سد محکمی بر سر ستمگران جهان است.

وی با اشاره به اینکه فومن با چهار مادر سه شهید الگوی استبداد و خودکفایی است، گفت: راه شهادت، راه پیروزی، عزت و عزت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر امروز به قله های پیشرفت رسیده ایم به برکت ایثار شهداست، افزود: یادواره شهدا مراسم همبستگی و موافقت با آرمان های شهداست. “

سردار نقدی با تاکید بر اینکه آمریکا هزاران غارت و تجهیزات در افغانستان گذاشت و فرار کرد، افزود: سرنوشت آمریکا در عراق مانند سرنوشت آمریکا در افغانستان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: شیرینی انتخابات پرشور در آینده نزدیک بر مردم آشکار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.