افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

سردار قاآنی: حماس در طوفان الاقصی موضع تهاجمی اتخاذ کرده است/جبهه مقاومت هنوز از تمام توان خود استفاده نکرده است.

  • کد خبر : 224381
سردار قاآنی: حماس در طوفان الاقصی موضع تهاجمی اتخاذ کرده است/جبهه مقاومت هنوز از تمام توان خود استفاده نکرده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): تسنیم: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت به ویژه نیروهای حماس در عملیات تهاجمی الاقصی با تکیه بر ایمان و سلاحی که در اختیار دارند، موضعی تهاجمی اتخاذ کرده و قهرمانانه ارتش اسرائیل را به چالش کشیده اند. . سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

تسنیم: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت به ویژه نیروهای حماس در عملیات تهاجمی الاقصی با تکیه بر ایمان و سلاحی که در اختیار دارند، موضعی تهاجمی اتخاذ کرده و قهرمانانه ارتش اسرائیل را به چالش کشیده اند. .

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در آخرین جلسه رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده بود، با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: این دفاع از مظلوم در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد. و در این عصر مظلومان الگوی مردم فلسطین هستند. امام بزرگوار ما چه در دوران خفقان رژیم گذشته و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که اسلام در کشور حاکمیت یافت، همواره بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشتند. اما امروزه نوع این دفاع با گذشته متفاوت است و بنا به فرمایش امام تشکیل گروه های مقاومت برای دفاع از مظلوم نهادینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه هسته های مقاومت به برکت اخلاص امام (ره) و سپس با همت والای مقام معظم رهبری برای دستیابی به قدرت کنونی گام به گام رشد کردند، افزودند: وقتی شرایط را از نزدیک ببینید. مجاهدان دو دهه اخیر فلسطین خواهند دید که جوانان فلسطینی که روزی با دست و سنگ از خود دفاع می کردند، امروز با تکیه بر ایمان خود در جبهه مقاومت به ویژه نیروهای حماس در عملیات هجوم الاقصی حضور دارند. و سلاح هایی که در اختیار دارند، تهاجمی شده اند و قهرمانانه ارتش اسرائیل را به چالش کشیده اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس موفقیت های خود را با ابزار رسانه ای بزرگنمایی می کند، افزود: این در حالی است که در این جنگ تنها یک پیروزی مهم داشت و آن کشته شدن حدود 40 هزار نفر است. اکثر آنها زن و کودک هستند در حالی که جوانان فلسطینی با مقاومت خود توانسته اند سرزمین و آبروی خود را حفظ کنند و اسرائیل را فقیر کنند.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه ویرانی غزه قطعا بازسازی می شود، اما اعتبار و اعتبار رژیم اشغالگر قدس بازسازی نمی شود، افزود: این نبرد نشان داد که جبهه مقاومت مجموعه ای متحد است که توانمندی های بسیاری دارد، هرچند که هنوز هم به تمام توانمندی هایی که استفاده نکرده است دست یابد و همچنین نشان داده است که هیچ کس نمی تواند جبهه مقاومت را نادیده بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.