افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

سردار غیب پرور: منتظر انتقام هستیم و اعتراضات را تحمل می کنیم/اگر جمهوری اسلامی به انتقام جویی راضی بود در همه جای دنیا زمین خوردیم.

  • کد خبر : 385645
سردار غیب پرور: منتظر انتقام هستیم و اعتراضات را تحمل می کنیم/اگر جمهوری اسلامی به انتقام جویی راضی بود در همه جای دنیا زمین خوردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم بزرگداشت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شهید سردار نیل فروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر شهدای مدافع حرم حضور یافت. مقاومت جبهه که در حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین (ع) شیراز برگزار شد، گفت: […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم بزرگداشت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شهید سردار نیل فروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر شهدای مدافع حرم حضور یافت. مقاومت جبهه که در حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین (ع) شیراز برگزار شد، گفت: شهید سید حسن نصرالله تمام عمر خود را در راه اعتلای اسلام سپری کرد و نمونه و شاخص مجاهد نه تنها در دهه های اخیر است. . بلکه در کل تاریخ اسلام.

به گزارش ایسنا، وی شهادت سید حسن نصرالله را ضربه بزرگی به جهان اسلام دانست و افزود: ما از مکتب اسلام آموخته ایم که خط اسلام استمرار و حیات بدون فداکاری ندارد.

غیب پرور با بیان اینکه قطره های خون شهید سید حسن نصرالله و شهید نیل فروشان و دیگر یارانش انگیزه ای برای حرکت رو به رشد در جبهه مقاومت است، گفت: شخصیت های بزرگ دیگری مانند شهید هانیه نیز توسط جنایتکاران صهیونیست به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به علم عهد صادق 2 در تلافی تجاوزات گسترده صهیونیست ها گفت: این حادثه هم ملت ایران را ساخت و هم دل ها را ساخت. . همه مجاهدان جهان مبارک باد

وی تصریح کرد: از آنجایی که شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران به شهادت رسید به دو دلیل مجبور شدیم از صهیونیست ها انتقام بگیریم که دلیل این انتقام باید برای مردم توضیح داده شود. دلیل اول این است که قتل شهید حنا در خاک جمهوری اسلامی ایران رخ داده است و طبق قوانین بین المللی ایران اسلامی حق انتقام دارد که در منشور ملل متحد تصریح شده است.

غیب پرور ادامه داد: دلیل دوم این بود که میهمانان جمهوری اسلامی کشته شدند و اگر جمهوری اسلامی می خواست تحمل کند ما هم در دنیا زیر سرمان بودیم و هم در مقابل ملت بزرگ ایران. چرا انتقام نگیریم و البته این خواسته درست بود و نشان از رشادت و درایت ملت ایران دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) در عین حال یادآور شد: کار در چنین شرایط احساسی حاصل عکس گرفتن است، بنابراین امیدواریم انتقام بگیریم و نه تنها از سپاه. اما همچنین بسیاری از گروه های مرتبط صبر نشان دادند. ما اعتراضات را تحمل می کردیم، اما کار خودمان را می کردیم و انتقام قطعی بود.

وی با بیان اینکه سپاه دو راهبرد ابهام و انتظار برای انتقام گیری و مقابله با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفت، گفت: در استراتژی ابهام طرف مقابل را سردرگم کردیم و آنها نمی دانستند از کدام طرف به آنها حمله خواهیم کرد، هوایی یا هوایی. از طریق هوا دریا یا با چه تجهیزاتی روش و تاکتیک خود را پنهان کردیم.

غیب پرور با بیان اینکه دشمنان را در راهبرد انتظار منتظر نگه داشتیم و نمی دانستند چه زمانی انتقام می گیریم، تصریح کرد: در این مدت جلسات متعددی برگزار کردیم که در آن بحث کردیم که چگونه، چه زمانی، با چه ابزاری و از چه نقاطی تیراندازی کنیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس یکی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود، وجود دانشمندان جوانی که موشک‌هایی را با دقت طراحی کرده‌اند که با حداقل انحراف شاید 20 تا 30 سانتی‌متر دقیقاً به نقطه اصابت می‌کنند. افزود: خدا را به خاطر این دانشمندان جوان شکر می کنیم.

وی با بیان اینکه به نحوه عملیات صادق 2 و نوع تجهیزات آن توجه زیادی داشتیم، گفت: در مدت نیم ساعت نزدیک به 200 موشک به سرزمین های اشغالی شلیک شد که برای اولین بار در تاریخ بود که این تعداد موشک شلیک شد. اخراج شد . از نقاط مختلف کشور به طور همزمان در آسمان هستند و فرود می آیند تا همه با هم دیده شوند و این یعنی علم، آگاهی، برنامه ریزی و برنامه ریزی.

غیب پرور با بیان اینکه به گفته صهیونیست ها موشک های ما به 181 هدف اصابت کرد، عملیات کربلای 5 را که آن را شب قدر انقلاب اسلامی نامیده اند، یادآور شد و افزود: شب عملیات صادق 2 نیز عصر است. از جبهه قدر مقاومت شد و شک نداریم که حمایت های ویژه خداوند مجاهدان را در راه خدا همراهی کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) با تاکید بر اینکه پیروزی و پیروزی در عملیات وعده صادق 2 به برکت و توفیق خداوند و عنایات اهل بیت(ع) بوده است، تصریح کرد: این پیروزی و پیروزی در عملیات عهد صادق 2 بوده است. حضرت آل بیت علیهم السلام و برکت خون شهدای مظلوم، گفت: 48 ساعت از معادلات منطقه می گذرد پس از شهادت سید حسن نصرالله، این سگ دیوانه صهیونیستی اوضاع را به جایی رسانده است. جایی که او ایران و مقامات آن را تهدید به ترور کرده است.

وی همچنین به نقش حمایت و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: هواپیما، بمب، اتاق فرماندهی رژیم صهیونیستی همه ساخت آمریکاست و افسران و مقامات آمریکایی در کنار این رژیم هستند. صهیونیست ها اما بعد از عملیات صادق 2 نصرت ویژه ای نصیب ما شد.

غیب پرور با پرسیدن این سوال که شکر این نعمت چیست و چگونه باید از این نعمت ها خدا را شکر کرد، گفت: هر نعمتی باید شکرگزاری داشته باشد. به نظر می رسد بزرگترین شکرگزاری در این مسیر این است که در مسیر درست استقامت داشته باشید، درک کنید، درک کنید و با بصیرت پیش بروید و بتوانید مشکلات را به خوبی درک و تحلیل کنید و در این راه بمانید.

وی با اشاره به اینکه استقامت در راه حق آسان نیست اما سخت و هزینه بر است، افزود: ماندن در راه حق و استقامت آسان نیست و باید رنج و درد را تحمل کرد. برای جنگیدن در راه خدا مدال مجانی به کسی نمی دهند. اگر امشب از جبهه مقاومت صحبت کنیم سخت و پرهزینه خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امام علی (ع) با تاکید بر اینکه کار ما با رژیم صهیونیستی تمام نشده است، افزود: با صهیونیست ها رودررو شده ایم. هزاران سال است که جبهه حق و باطل با هم می جنگند و چه بسیار پیامبران و رسولان خدا در این راه به شهادت رسیده اند تا اینکه فاصله ها به ما رسیده است، پس باید از خدا بخواهیم که ما را یاری دهد تا در راه بمانیم. این مسیر .

وی با بیان اینکه ممکن است شرایط به گونه ای شود که بخواهیم رفتار دو شب گذشته را تکرار کنیم و این دور از ذهن نیست، گفت: دشمن ما خائن است. ده ها کشور در اولین مورد وعده صادقانه به رژیم صهیونیستی کمک کردند. برخی کشورها به کمک رژیم جنایتکار آمدند که ظاهر بسیار فریبنده ای دارد. دو شب پیش هم همین اتفاق افتاد و در یکی از کشورهای همسایه به صهیونیست ها کمک کردند، بنابراین با شیاطین مختلفی مواجه شدیم، اما سنت پروردگار پیروزی جبهه حق است، همان طور که خداوند در قرآن کریم وعده داده است. که حق آمد و باطل نابود شد. باطل نابود نشدنی است.

غیبت گران ملت ایران، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، مجاهدین یمن و دیگر مجاهدان جهان از سوی خداوند برگزیده شدند و افزودند: خداوند در قرآن کریم به ما می گوید در راه سست نباشید. از خداست و غمگین مباش زیرا پیروزی از آن خداست. درست است که ما عزادار شهدای خود هستیم و توانایی های خارق العاده ای را از دست داده ایم، اما خداوند می فرماید مجاهدان در راه خدا امتیاز دارند تا زمانی که ما مؤمن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ایمان به انقلاب اسلامی، اما فقیه، راه شهدا و اعتقاد به این راه شرط است، گفت: نمی توانیم بگوییم مؤمن هستیم، اما کاری به انقلاب اسلامی، رهبری نداریم. ، شهدا و جبهه مقاومت. اصلاً ما برای اقامه حق آمده ایم و فلسفه خلقت یعنی خدمت در راه خدا با ذلت و ذلت در مقابل بندگان دیگر سازگار نیست.

۲۷۲۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.