افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

سردار سلیمانی الگوی جامعه کارگری و مولد کشور است

  • کد خبر : 169249
سردار سلیمانی الگوی جامعه کارگری و مولد کشور است

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی در نشست بزرگ کاری «در راه حاج قاسم» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با بیان اینکه سردار سلیمانی بنیانگذار مکتب مقاومت در منطقه وی گفت: بررسی سیره زندگی سردار سلیمانی نشان می دهد که وی روستایی وارسته، از خانواده ای پرجمعیت […]

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی در نشست بزرگ کاری «در راه حاج قاسم» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با بیان اینکه سردار سلیمانی بنیانگذار مکتب مقاومت در منطقه وی گفت: بررسی سیره زندگی سردار سلیمانی نشان می دهد که وی روستایی وارسته، از خانواده ای پرجمعیت و پرورش یافته در دامان مادری وارسته، الگویی برای همه آزادی خواهان جهان شد.

وی گفت: شهید سلیمانی به دلیل حضور مستمر در عرصه یکی از برجسته ترین الگوهای جامعه کارگری و مولد است.

وزیر کار با بیان اینکه شهید سلیمانی پاسدار ارزش های نظام اسلامی بود، تاکید کرد: حاج قاسم از هیچ کوششی برای تربیت مجاهد، مبارزه در راه خدا و اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی دریغ نکرد.

مرتضوی افزود: اعتقاد سردار سلیمانی این بود که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و این در مبارزه خالصانه با نیروهای داعش نمود پیدا کرد.

وی گفت: استکبار جهانی تفرقه را به عنوان یک راهبرد در جهان اسلام اجرا کرد و داعش را ایجاد کرد تا جهان اسلام را دوقطبی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شکست داعش توسط سردار سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی نه تنها یک فرمانده نظامی، بلکه شخصیتی کارآمد و مؤثر بود که هم در عرصه فرهنگی نقش دیپلمات را ایفا می کرد. به عنوان یک سیاستمدار .

مرتضوی خون سردار سلیمانی را وحدت مقاومت اسلامی و تقویت جبهه ضد استکبار در منطقه خواند و گفت: امروز جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در مسیر نابودی این رژیم است و روحیه ایثار، شهادت و جهاد برگرفته از مکتب انسان گرای اسلام است.

وی با اشاره به نقش رهبری جامعه کارگری در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کارگران در خنثی کردن توطئه های دشمن موثر بوده اند و در انتخابات پیش رو با درایت نقشه های دشمن را شکست خواهند داد.

در پایان این مراسم از جمعی از بستگان شهدا، ایثارگران و کارگران نمونه تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.