افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

سردار رشید: شهید سنور هیمنه شکست جبران ناپذیری را به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

  • کد خبر : 402604
سردار رشید: شهید سنور هیمنه شکست جبران ناپذیری را به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

به گزارش ایرناسرلشکر غلامعلی رشید در پیام بعدازظهر خود در روز شنبه 7 اسفند 1403 افزود: شهید مجاهد، فرمانده دلاور و سرافراز آزاده، شهید ابوابراهیم، ​​یحیی سنور; شخصیت منحصر به فرد محور مقاومت که بیش از دو دهه از عمر پرثمر خود را در اسارت رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی سپری کرد، در نهایت […]

به گزارش ایرناسرلشکر غلامعلی رشید در پیام بعدازظهر خود در روز شنبه 7 اسفند 1403 افزود: شهید مجاهد، فرمانده دلاور و سرافراز آزاده، شهید ابوابراهیم، ​​یحیی سنور; شخصیت منحصر به فرد محور مقاومت که بیش از دو دهه از عمر پرثمر خود را در اسارت رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی سپری کرد، در نهایت تاوان چندین دهه جهاد شجاعانه، شرافتمندانه و ایثارگرانه و مجاهدت خستگی ناپذیر در میدان جهاد را داد. علیه رژیم دروغین و تروریستی او اسرائیل را از خدای آنها دریافت کرد.

وی ادامه داد: وی با درایت و تفکر راهبردی خود و شناخت عمیق نیات، نقاط قوت و ضعف دشمن صهیونیستی، سازمان رزمی جنبش حماس را کارآمد کرد و با طراحی عملیات تاریخی و منحصر به فرد طوفان الاقصی، را مطرح کرد. سطح مبارزه با رژیم صهیونیستی حمنه باعث شکست جبران ناپذیر این رژیم ننگین شد و سرانجام با الهام از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) قهرمانانه و با قدرت و مظلومیت پیروزی بزرگ شهادت را برگزید. و سازش و زندگی ذلت آمیز و همزیستی با یزید را پذیرفتند، صهیونیست ها تسلیم نشدند.

سردار رشید خاطرنشان کرد: دشمن اگرچه نادان و نابینا است، اما نمی تواند مفهوم و مقام والای شهادت را در نزد خداوند درک کند، اما باید آن را بشناسد. با شهادت یحیی سنور و دیگر فرماندهان شهید محور مقاومت ضربات امواج خروشان مبارزه با طاغوت و مقاومت بر پایه های شوم ظلم و استکبار و درس های مکتب جهاد و شهادت خواهد خورد. . ، آرزوی امنیت و آرامش چشمان پلید استکبار جهانی و سگ های دیوانه آن منطقه و سرزمین های اشغالی را تسخیر کرده و به زودی ذلت و آوارگی زندگی پلید صهیونیست ها و حامیان منحوس آنها را خواهند چشید.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در پیامی افزود: شهادت مجاهد نستوه ابوابراهیم یحیی سنور را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و محضر حضرت امام خامنه ای تقدیم می کنم. رهبران . و رزمندگان دلیر جبهه مقاومت به ویژه غزه قهرمان را به ملت سرافراز فلسطین و خانواده شریف و جهادی و بازماندگان این شهید بزرگوار تسلیت می گویم.

اطلاع رسانی کند آیرینیحیی سنور (متولد 1962، اردوگاه خان یونس)، مجاهد، مبارز، نویسنده، داستان نویس و مترجم فلسطینی در طول 22 سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخ را به زبان عبری نوشت (منتشر شده در سال 2004). رمان شکوه (منتشر شده در سال 2010) و پنج کتاب از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه شده است.

وی که فارغ التحصیل رشته عربی از دانشگاه اسلامی غزه بود، از سال 1982 (1361 خورشیدی) چندین بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد و به دلیل فرصتی که در زندان برای یادگیری زبان عبری و ترجمه به زبان عبری داشت، چندین بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد. این زبان است و من آن را می دانم. اکثر جامعه اسرائیلی از آن استفاده کردند.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای رسمی مدعی شد یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان بمباران منطقه غزه به شهادت رسیده است.

خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.