افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

سردار حاجیان: 91 درصد قاتلان در کرمانشاه دستگیر شده اند

  • کد خبر : 235121
سردار حاجیان: 91 درصد قاتلان در کرمانشاه دستگیر شده اند

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، سردار سرتیپ مهدی حاجیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه ها در تبیین وقایع جامعه که امروز فضا و دانش رسانه ها مردم را وادار می کند که عنوان یکی از مولفه های بزرگ ساخت […]

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، سردار سرتیپ مهدی حاجیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه ها در تبیین وقایع جامعه که امروز فضا و دانش رسانه ها مردم را وادار می کند که عنوان یکی از مولفه های بزرگ ساخت قدرت در جهان را به بحث بگذارند.

وی افزود: هر سازمان و نهادی که از سواد رسانه ای بالایی برخوردار باشد، آن افراد موفقیت بیشتری را تجربه خواهند کرد و در نتیجه تاکتیک ها و راهبردهای نظام مدرن جهان به سمتی رفته است که بتوانند از این توان رسانه ای برای رسیدن به اهداف استفاده کنند. از ملت ها و دولت ها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسانه ها در جنگ ترکیبی قرار دارند، تصریح کرد: زیرا امروز هدف و سیگنال دشمن در مغز و تفکر مردم است و در دنیای امروز با اوج گیری ناآرامی های روانی، رسانه مرتکب اشتباهی می شود که مسیر اصلی آن را در جامعه از بین می برد.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: امروزه اصحاب رسانه در یک جبهه فنی و پیچیده قرار دارند و در این جنگ ترکیبی سربازان خط مقدم هستند که تولید محتوا افراد هدف باید مسیر حفاظت را دنبال کنند و یک جامعه جریان ساز با محتوای هوشمند ایجاد کنند که حس هیجان و اثربخشی را ایجاد کند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: در ابتدای سال 1402 افزایش 17 درصدی سرقت در استان گزارش شد اما در این مدت با اقدامات پیشگیرانه جرم نرخ آن تا به امروز، 23 درصد کمتر از سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: شیوه مقابله با جرم و جنایت، افزایش سطح پاسخگویی پلیس به مردم و مطالبه گری از نهادهای موثر در صحنه جرم از مولفه های موثر در کاهش آمار سرقت بوده است. در برخورد با مجرمان سابقه دار اولین قدم نظارت است که باید دقیق و لحظه ای باشد.

سردار حاجیان با بیان اینکه امسال تمرکز خواهیم کرد سرقت موارد مهم از بین رفته است زیرا باعث تخریب و ناامنی بیشتر در جامعه می شود به ترتیب در حوزه سرقت خودرو نسبت به سال گذشته 19 درصد، در حوزه سرقت 27 درصد نسبت به سال گذشته در سال گذشته. منطقه سرقت مغازه – 27 درصد و در زمینه غارت نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

برجسته شده: در میدان سرقت کاهش منفی 18 درصدی بار، در زمینه سرقت های عمده نسبت به سال گذشته 18 درصد کاهش منفی داشته است، اما از سوی دیگر در 2 حوزه سرقت دام، 18 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است. به سال گذشته. پارسال و در حوزه تخلفات نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است. ممکن است در مجموع تمامی آمار ارائه شده برای سال گذشته از کاهش -2 درصدی جرایم سرقت تا پایان امسال خبر داده باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین تیم ائتلافی را راه اندازی و تشکیل داد که در سال جدید با یک دوره آموزشی سه ماهه در فوریت های پلیسی در دو حوزه سرقت مسلحانه و سرقت مورد استفاده قرار می گیرد.

سردار حاجیان با بیان اینکه یک میلیون و 172 هزار و 667 تماس با نیروی انتظامی صورت گرفته است، گفت: از این تعداد 4 هزار و 996 عملیات انجام شده که بخشی از این ارقام صرفاً راهنمایی بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به وقوع اختلافاتی که منجر به قتل شده است، در سال جاری 91 درصد قاتلان شناسایی و دستگیر شده اند و از این نظر کشفیات سلاح در سال جاری نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است. .

گفتنی است در پایان این دیدار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر و رفاقت و همکاری صمیمانه خبرنگار رکنا را تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.