افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

سردار جلالی: دشمن به دنبال تخریب روحیه مردم است

  • کد خبر : 409094
سردار جلالی: دشمن به دنبال تخریب روحیه مردم است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمنان علاوه بر تحریم ها با استفاده از رسانه ها و عملیات روانی به دنبال تأثیر مخرب بر روحیه و افکار عمومی جامعه و ایجاد فضای ناامیدی هستند. و ناامیدی به گزارش ایسنا، سرلشکر غلامرضا جلالی در هفته پدافند غیرعامل در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه […]

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمنان علاوه بر تحریم ها با استفاده از رسانه ها و عملیات روانی به دنبال تأثیر مخرب بر روحیه و افکار عمومی جامعه و ایجاد فضای ناامیدی هستند. و ناامیدی

به گزارش ایسنا، سرلشکر غلامرضا جلالی در هفته پدافند غیرعامل در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گزارشی از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل کشور ارائه کرد و اظهار داشت: داریم همواره با تهدیدات مختلف از سوی دشمنان اسلام و انقلاب مواجه بوده است. بنابراین، ما باید تمام تلاش خود را برای کاهش آسیب پذیری در برابر این خطرات به کار بگیریم.

وی افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای رسالت و وظایف خود از تمام توان خود برای حفاظت از مردم و سرمایه ها و زیرساخت های آنان که در خدمت مردم و افزایش پایداری ملی است استفاده کرده است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل با تشریح اقدامات این سازمان برای مقابله با تهدیدات در حوزه های مختلف از جمله سایبری، الکترونیک و بیولوژیک، گفت: تمام تلاش سازمان پدافند غیرعامل کشور بر این است که آسیب پذیری ها را به حداقل برساند و در صورت وقوع تهدیدها، برای ارائه خدمات به مردم، مزاحم نشوند. مهمترین اصل در این مسیر، توسعه آمادگی، تقویت انسجام ملی و حفظ آرامش کلی جامعه است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تشکیل جنگ پیچیده و پیچیده توسط دشمنان گفت: یکی از راهبردهای اصلی دشمن سرمایه گذاری کلان در عرصه تبلیغات و جنگ روانی علیه ملت ایران است. آنها علاوه بر اقدامات خصمانه خود از جمله تحریم های ناجوانمردانه، با استفاده از رسانه ها و عملیات روانی، به دنبال تأثیر مخرب بر روحیه و افکار عمومی جامعه و ایجاد فضای ناامیدی و یأس هستند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل یادآور شد: بنابراین پرداختن به این جنگ شناختی از مواردی است که باید در کنار سایر اقدامات پدافندی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.