افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

سربازان ارتش رژیم صهیونیستی از دیدار با نتانیاهو خودداری کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 212200
سربازان ارتش رژیم صهیونیستی از دیدار با نتانیاهو خودداری کردند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشتر به گزارش المیادین، رسانه های صهیونیستی هاآرتص در یک گزارش خبری اعلام شده است که سربازان یگان آلپاین ارتش روز گذشته با ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پایگاه کوهستانی خود هرمون آنها از ملاقات با نتانیاهو خودداری کردند. از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی سندی را منتشر کردند که […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشتر به گزارش المیادین، رسانه های صهیونیستی هاآرتص در یک گزارش خبری اعلام شده است که سربازان یگان آلپاین ارتش روز گذشته با ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پایگاه کوهستانی خود هرمون آنها از ملاقات با نتانیاهو خودداری کردند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی سندی را منتشر کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم درباره جنگ غزه ارائه کرده و دیدگاه خود را فردای جنگ غزه برای بررسی به کابینه آورده است.

بر اساس این گزارش، دیدگاه نتانیاهو برای پایان دادن به جنگ شامل کنترل امنیتی رژیم صهیونیستی بر نوار غزه بدون محدودیت زمانی است. او معتقد است که در صورت پایان جنگ، نوار غزه باید به طور کامل خلع سلاح شود و تنها نیروهای پلیس اجازه دارند سلاح داشته باشند.

نتانیاهو تاکید می کند که پس از پایان جنگ، رژیم صهیونیستی باید با همکاری مصر گذرگاه فیلادلفیا را کنترل کند.

رسانه های صهیونیستی تاکید کردند که سند نتانیاهو درباره پایان دادن به جنگ غزه خواستار انحلال آژانس کمک رسانی و اشتغال به آوارگان فلسطینی (ANRWA) و جایگزینی آن با یک آژانس کمک رسانی دیگر است.

تلاش رژیم صهیونیستی برای ارائه دیدگاه خود در خصوص پایان دادن به جنگ غزه در حالی صورت می گیرد که بسیاری از صهیونیست ها بر این باورند که این رژیم پس از گذشت نزدیک به 5 ماه از این جنگ دستاوردی جز کشتار غیرنظامیان نداشته و وی در باتلاق غزه گرفتار شده است. .

کارشناسان رفتار سیاسی نتانیاهو در این زمینه و پیروز نشان دادن خود در این جنگ را جلوتر از اخباری می دانند که از شکست ارتش و تلاش های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و احتمال انحلال کابینه حکایت دارد. این رژیم پس از پایان جنگ.

در ادامه، نتایج یک نظرسنجی که روزنامه صهیونیستی شاخص منتشر شده، نشان می دهد که اگر انتخابات زودهنگام پارلمانی در سرزمین های اشغالی برگزار شود، حزب آبی-سفید به رهبری تبدیل شود گانت عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی که از مخالفان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است با کسب 39 کرسی مقام اول را به خود اختصاص می دهد.

این نظرسنجی نشان می دهد که حزب لیکود به رهبری نتانیاهو بخش زیادی از حامیان خود را از دست داده است و تنها در صورت برگزاری انتخابات می تواند 18 کرسی پارلمان را به دست آورد.

به این ترتیب، ائتلاف حاکم فعلی تنها می تواند 44 کرسی پارلمان را به دست آورد، در حالی که مخالفان کابینه 71 کرسی را به دست می آورند.

بر اساس این نظرسنجی، رویکردهای افراطی itmar فرزند پسر گویر وزیر امنیت رژیم. صهیونیسم او محبوبیت خود را در جامعه صهیونیستی افزایش داده است و در صورت برگزاری انتخابات می تواند تعداد کرسی های حزب خود را به 10 کرسی برساند، در حالی که در این نظرسنجی مشخص است که باتسالل اسموتیچ او نمی تواند در انتخابات کرسی را کسب کند.

این نظرسنجی نشان می دهد که 48 درصد از صهیونیست ها خواهان نخست وزیری هستند تبدیل شود گانت هستند. در حالی که تنها 32 درصد نتانیاهو را فرد مناسب برای پست نخست وزیری می دانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.