افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

سراسر ایران مهمان ام احمد است/حضور مهمانان داخلی و خارجی در سنندج – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369887
سراسر ایران مهمان ام احمد است/حضور مهمانان داخلی و خارجی در سنندج – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری بیشتر; گروه ولایات: دومین جشن بزرگ «حزب امات احمد»ص)به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)ص) و همچنین سالروز ولادت امام صادق (علیه السلام) امسال با حضور پرشور مومنان و مسلمانان در خیابان فردوسی شهر سنندج با حضور دست فروشان و موکب های مردمی، هنرمندان، خواننده ها و تنبورها. نوازندگان و شهر سنندج […]

خبرگزاری بیشتر; گروه ولایات: دومین جشن بزرگ «حزب امات احمد»ص)به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)ص) و همچنین سالروز ولادت امام صادق (علیه السلام) امسال با حضور پرشور مومنان و مسلمانان در خیابان فردوسی شهر سنندج با حضور دست فروشان و موکب های مردمی، هنرمندان، خواننده ها و تنبورها. نوازندگان و شهر سنندج گرفته شد.

در این مراسم برنامه های متنوع و شادی برای کودکان ارائه شد، انواع نبردهای شاد، طبل و آواز، تئاتر و نمایش، موسیقی و شعبده بازی، همچنین غرفه های فرهنگی، اجتماعی و مشاوره ای برای عموم مردم وجود داشت.

امروز اینجا در سنندج ایران و به وقت جهان اسلام خان سخاوت سید المرسلین دانشگاهی، فخر کائنات محمد مصطفی (ص) در پایتخت عرفانی موسیقی جهان، Sanhedzh گسترش

همبستگی و اتحاد هدیه میلاد پیامبر رحمت است

به عشق پیامبر رحمت همگان متحد شدند تا مشعل اسلام را در تاریکی نبرد و تاریکی جهان روشن کنند و امروز قلب سنندج برای همدلی و اتحاد می تپد که راز آن احمد خاتم است.

مردم سنندج همه ساله در ماه ربیع و میلاد حضرت محمد (ص) مراسم متعددی را به نام احمد امین برگزار می کردند، اما در دو سال اخیر مراسم را در یک جشن به نام حضرت محمد امین برگزار می کردند. ام احمد زیبایی بی نظیری به وحدت جامعه محمدی سنندج بخشیده است.

این مراسم با حضور جمع کثیری از شهرستان های اطراف و سایر استان ها با هدف قرار دادن مشت متحد در برابر بدخواهان اسلام، دین و اهانت کنندگان به نام مقدس محمد (ص) و آیات نورانی برگزار شد. قرآن

آوازه جشن وحدت امت احمد در پایتخت موسیقی جهان مرزها را درنوردیده است و امسال این مهمانی پذیرای مهمانانی از داخل و خارج از کشور بود که وسعت عشق امروز مردم کردستان نشان داد که عشق آنها به پیامبر حد و مرز نمی شناسد. . و مردم این کشور میزبان خوبی برای جشن پیامبر رحمت هستند.

علاوه بر اهالی شهر سنندج که هم مهمان و هم میزبان بودند، عاشقان رسول الله از تمام شهرهای استان نیز آنها را به مسیر فردوسی بردند.

اما از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب و از پایتخت و مرکز ایران همه موفق به حضور در این جشن شدند.

همه اعم از شیعه و سنی، کرد، ترک و عرب، ایرانی و عراق، در همه جا از کردستان ایران تا کردستان عراق، از شهر سنی نشین سنندج تا شهر شیعه نشین کاشان و گرگان، زیر پرچم محمد مصطفی یا الله گفتن

سراسر ایران مهمان ام احمد/حضور مهمانان داخلی و خارجی در سنندج

امت احمد عامل وحدت در جهان اسلام است

آقا خدمات وی از سلیمانیه عراق که به همراه خانواده خود در این مراسم شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه مردم جامعه احمد هستند و بزرگترین شکوه این جشن باعث اتحاد جهان اسلام خواهد شد.

وی افزود: همه مسلمانان نسبت به پیامبر گرامی احترام و ارادت خاصی دارند و دین مبین اسلام دل ها و کشورها را به هم پیوند می دهد.

سلام چینی به ایرانیان.

آقا توریست چینی خوک وی که امروز به سنندج آمده است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از مراسم و جشنواره چیزی نمی دانستم و دینم بودیسم است اما این مراسم امروز برایم جالب بود.

وی گفت: سلام مردم چین را به ایرانیان و مردم سنندج می رسانم و این جشن را به آنها تبریک می گویم.

خانواده کاشان برای شرکت در مهمانی ام احمد در سنندج آمده بودند.

علی تو زنده ای وی از کاشان به همراه خانواده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با خانواده به سنندج آمدیم و از دیروز از این مراسم مطلع شدیم.

وی بیان کرد: این عید مایه وحدت مسلمانان است و اهل سنت و شیعه در کنار هم در این مراسم حضور دارند و برگزاری این جشن قطعا مایه برکت است.

سراسر ایران مهمان ام احمد/حضور مهمانان داخلی و خارجی در سنندج

زندی افزود: سنندج شهر زیبایی است و مردم خوبی دارد که باعث افتخار من است که امروز اینجا هستم. پسر به مهمانی بیا

وحدت مسلمانان از نظر عقیدتی و سیاسی به نفع جهان اسلام است و هفته وحدت بستری ارزشمند برای تحکیم هر چه بیشتر پایه های وحدت است و برپایی این جشن بر اساس همدلی، پایگاه وحدت اسلامی است. .

غرفه های پذیرایی فقط به عشق پیامبر مهربانی به مردم خدمت می کنند و فضای زیبایی در این جشن به چشم می خورد.

سنندج میزبان بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جشن مسلمانان سال است و به همت همه مسلمانان شور و نشاطی وصف ناپذیر در این شهر ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.