افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایرانی ها خطرناک ترین هستند!

  • کد خبر : 389451
سخنگوی ارتش اسرائیل: ایرانی ها خطرناک ترین هستند!

عصر ایران ادامه داد، ین اویخای آدری، سخنگوی ارتش اسرائیل او سوری تبار است و به طور طبیعی به زبان عربی مسلط است و چهره ای آشنا در جهان عرب است. او در این ویدئو با اعراب همدردی می کند و به آنها یادآوری می کند که فراموش کرده اید که امام عبدالوهاب و ابن […]

عصر ایران ادامه داد، ین اویخای آدری، سخنگوی ارتش اسرائیل او سوری تبار است و به طور طبیعی به زبان عربی مسلط است و چهره ای آشنا در جهان عرب است.

او در این ویدئو با اعراب همدردی می کند و به آنها یادآوری می کند که فراموش کرده اید که امام عبدالوهاب و ابن تیمیه (منهاج السنه، پاسخ منهاج الکرامه علامه حلی) در مورد شیعیان چه گفته اند و آنها چنین می پنداشتند. اعراب بودند آیا خطری که این شیعیان ایرانی برای شما دارند از یهودیان و مسیحیان بیشتر است؟

اویخایی بارها تاکید می کند برای کسانی که ساده لوحانه فکر می کنند اسرائیل با مردم ایران کاری ندارد، “ایرانی ها” برای شما خطرناکتر از دیگران هستند!

اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل، اندکی بعد حمله اسرائیل به غزه وی گفت: “مردم غزه مقصرند چون علیه حماس قیام نکردند” تا پس از کشتار غیرنظامیان به نحوی این پیام را بفرستند که اگر قافیه مفقود باشد، توجیه کافی برای اسرائیل است که آنها را بدون توجه به نظرشان مجازات کند. و دیدگاه سیاسی قانونی که برای همه کشورها و مردم دیگر صدق می کند.

الجزیره همچنین با یادآوری عبارت «عملیات محدود» دانیل هاگاری، سخنگوی دیگر ارتش اسرائیل، قبل از حمله به غزه و لبنان و مقایسه آن با کشتارهای هر دو منطقه، نشان داد که منطق خشک تری در حملات اسرائیل حاکم است. و “عملیات محدود” در واقع به معنای کشتار جمعی و کشتار جمعی است و این منطق نیز از این قاعده مستثنی نیست.

امروز هم یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل به صراحت گفت: «ایران» ممکن است به سرنوشت غزه و لبنان دچار شود! (ایران و نه فقط رژیم حاکم بر ایران مانند غزه و لبنان و نه فقط حماس و حزب الله).

در آن زمان عده ای با جملاتی مانند «اسرائیل ربطی به ایران ندارد»، «اسرائیل در زمان جنگ از ما در مقابل عراق حمایت کرد»، «اسرائیل با ایرانی ها کاری ندارد»، «چرچیل هم به دوگل در برابر مارشال پتن کمک کرد». “، برای حمله مخدوم. بی تفاوتی و تحمل ناپذیری حورا موجودی را می کشد که لااقل نسبت به این حماقت رقت انگیز این جماعت هیچ ترحم و تحملی ندارد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.