افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

سخنرانی بعدی نصرالله چشم انداز معادلات درگیری را مشخص می کند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 115735
سخنرانی بعدی نصرالله چشم انداز معادلات درگیری را مشخص می کند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتندر شرایطی که رژیم تروریستی اسراییل کودک کش با حمایت غرب و سکوت مرگبار حاکمان عرب و با نگرانی جبهه شمالی دست به نسل کشی دسته جمعی مردم بی دفاع غزه زده است. آ باراعلام تاریخ سخنرانی قریب به رسانه ها افتادن سید حسن نصرالله با پوششی ضعیفتر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتندر شرایطی که رژیم تروریستی اسراییل کودک کش با حمایت غرب و سکوت مرگبار حاکمان عرب و با نگرانی جبهه شمالی دست به نسل کشی دسته جمعی مردم بی دفاع غزه زده است. آ باراعلام تاریخ سخنرانی قریب به رسانه ها افتادن سید حسن نصرالله با پوششی ضعیفتر از خانه عنکبوت بدن نظام را تکان می دهد.

در شرایطی که تعداد شهدای کشتار مردم بی دفاع غزه که بخش قابل توجهی از آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهند به 8000 نفر رسیده است، اعلام ناگهانی سخنرانی شاخص سیدالمقاومت که اولین سخنرانی آن است. مهربانی در زمان کنونی پس از عملیات ستاره، عامل “طوفان الاقصی” به شمار می رود. باربه همه شایعات و گمانه زنی های دوستان و دشمنان درباره سکوت نصرالله پایان می دهد.

وسط طراوت همیشه آویو از عدم واکنش جدی رهبران مقاومت در لبنان تا ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، سخنان دبیرکل جنبش مقاومت لبنان در مراسم بزرگداشت شهدا از جاده قدس در روز جمعه است. ، 12 نوامبر 1402 ساعت 15:00 به وقت تهران (15:30 به وقت بیروت). همیشه آویو از سکوت معنادار سید مقاومت به سوژه داغ محافل رسانه ای دوستان و دشمنان تبدیل شده است.

در این اتصال، سایت اینترنتی لبنانی بولتن ناظران سیاسی حوادث منطقه غرب آسیا در ارزیابی خود از اتفاقات شتابزده تا روز سخنرانی سید حسن نصرالله خبر دادند.

به گفته ناظران سیاسی، روزهای باقی مانده تا سخنرانی مهم نصرالله مصادف است با موقعیت «متزلزل و ضعیف» کاخ سفید و حامیان آن. همیشه آویو به دنبال ناکامی کابینه جنگ نتانیاهو در تحقق ادعای «نابودی» حماس و شکست عملیات نفوذ در غزه، تحولات و تحولات سریعی رخ خواهد داد.

گزارش کردن بولتنمنابع آگاه لبنانی برای جمهوری آنها گفتند که سخنرانی روز جمعه نصرالله تعیین کننده خواهد بود و تحول فعلی و آینده معادلات مناقشه تاثیر خود را بر صحنه داخلی لبنان، منطقه و در میان خواهد گذاشت. بین المللی نشان خواهد داد

از 15 اکتبر که عملیات تهاجمی الاقصی آغاز شد، اذهان جهانیان و به ویژه مقامات رژیم صهیونیستی برای سخنرانی سید حسن نصرالله آماده شده است، اما سکوت وی در این مدت موجب نگرانی مسئولان شده است. همیشه آویو و به کابوس او اضافه کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.