افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

سخت کوشی پرسپولیس برای بازیابی هافبک محبوب – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 176934
سخت کوشی پرسپولیس برای بازیابی هافبک محبوب – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس وضعیت قراردادی بشار رسن هافبک عراقی را پیگیری کرد. یکی از خارجی های باکیفیتی که به فوتبال ایران آمد بشار رسن بود. هافبک عراقی که چندین سال برای پرسپولیس بازی کرد و حتی دو گل در دربی به ثمر رساند، یکی از بهترین خارجی های تاریخ پرسپولیس به حساب می آید. بشار که […]

باشگاه پرسپولیس وضعیت قراردادی بشار رسن هافبک عراقی را پیگیری کرد.

یکی از خارجی های باکیفیتی که به فوتبال ایران آمد بشار رسن بود. هافبک عراقی که چندین سال برای پرسپولیس بازی کرد و حتی دو گل در دربی به ثمر رساند، یکی از بهترین خارجی های تاریخ پرسپولیس به حساب می آید. بشار که محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس دارد، پس از فینال فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 از پرسپولیس جدا شد و راهی قطر شد. رسن که در حال حاضر در تیم قطر حضور دارد حتی پس از جدایی از پرسپولیس نیز کیفیت خوب خود را حفظ کرده است و هواداران پرسپولیس در هر نقل و انتقالاتی بازگشت این بازیکن را دنبال می کنند.

اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که مدیران این باشگاه اخیرا پیگیر وضعیت بشار در تیمش بوده و از طریق مسئول برنامه های این بازیکن جویای شرایط بازگشت بشار به پرسپولیس شده اند. مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی می خواهند تیم خود را در چند پست تقویت کنند، بنابراین از ایجاد شرایط برای بازگشت یکی از پرطرفدارترین خارجی های این باشگاه تردیدی ندارند.

با این حال پرسپولیس به راحتی نمی تواند بشار را جذب کند. این بازیکن تا پایان فصل با تیم اس سی قطر قرارداد دارد و جدایی او چندان آسان نخواهد بود. گفتنی است بشار یکی از ستاره های تیم برونکو بود و سرمربی کروات به عنوان گزینه اول جایگزینی یحیی گل محمدی علاقه زیادی به سبک بازی بشار داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)