افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سخت کوشی مهاجمان پرسپولیس مقابل “پولی”/ آمار شگفت انگیز برزیلی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 252704
سخت کوشی مهاجمان پرسپولیس مقابل “پولی”/ آمار شگفت انگیز برزیلی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل سپاهان به تساوی بدون گل دست یافت، دوشنبه ۲۷ اردیبهشت باید به مصاف نساجی مازندران برود و در هفته بیست و ششم این دیدار برای هر دو برگزار می شود. تجهیزات. حساسیت بالایی دارد. پرسپولیس برای رسیدن به بالای […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل سپاهان به تساوی بدون گل دست یافت، دوشنبه ۲۷ اردیبهشت باید به مصاف نساجی مازندران برود و در هفته بیست و ششم این دیدار برای هر دو برگزار می شود. تجهیزات. حساسیت بالایی دارد. پرسپولیس برای رسیدن به بالای جدول و همچنین کسب سهمیه آسیایی تلاش می کند و از طرفی نساجی برای بقا در لیگ برتر به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.

پس از مصدومیت علیرضا رضایی سنگربان نساجی در دیدار مقابل آلومینیوم، مدیران این باشگاه با “لوان پولی” دروازه بان برزیلی که در دسته دوم برزیل بازی می کرد وارد مذاکره شدند و تا پایان فصل با او قرارداد امضا کردند. فصل 23.

پولی ها با حضور در دروازه نساجی عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته اند و در 3 بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته اند و نقش پررنگی در پیروزی دو هفته اخیر تیمش مقابل تراکتور و ذوب آهن داشته اند.

به گزارش سایت های آماری، از زمانی که پولی تا پایان هفته 25 در نساجی حضور داشت، 24 شوت به سمت دروازه او زده شد و پولی موفق شد 23 شوت را مهار کند که نشان از کیفیت فوق العاده این دروازه بان برزیلی دارد.

پولی تنها یک گل از ملوان دریافت کرده و در 3 بازی از 4 بازی خود در دروازه نساجی کلین شیت داشته است. مهاجمان پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به سختی دروازه پولی را باز خواهند کرد و باید دید در مقابل قرمزها دروازه خود را بسته نگه دارند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.