افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

سجادی: حق انتخاب هیات مدیره پرسپولیس و استقلال از ما سلب نشده است/در تلاش هستیم تا موضوع مالکیت مشترک آنها حل شود.

  • کد خبر : 18385

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای انتخاب هیأت مدیره پرسپولیس و استقلال با آنها مشورتی صورت نگرفته است، گفت: به حل مشکل مشترک مالکیت دو باشگاه ادامه می دهیم. حمید سجادی در جمع خبرنگاران درباره حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و گفتگوی تلفنی با مردم گفت: امروز روز بسیار […]

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای انتخاب هیأت مدیره پرسپولیس و استقلال با آنها مشورتی صورت نگرفته است، گفت: به حل مشکل مشترک مالکیت دو باشگاه ادامه می دهیم.

حمید سجادی در جمع خبرنگاران درباره حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و گفتگوی تلفنی با مردم گفت: امروز روز بسیار خوب و فرصت بسیار ارزشمندی بود. خدا را شکر که در بخشی از برنامه پاسخگویی به تلفن مردم و گفتگو با هموطنان عزیز در نظر گرفته شد. همه مردم نگران ورزش یا مشکل سالن بودند یا می خواستند فضای ورزشی را توسعه دهند. خواهر محترم ورزشي از يكي از استانها تماس گرفتند و گفتند چند سالي است كه يك تيم فوتسال را نجات مي دهند و نياز به حمايت دارند.

وی گفت: ابتکار بسیار جالبی است و پل ارتباطی خوبی بین دولت مردمی و مردم عزیز ایجاد شده است. من معتقدم که شکل آن ماه به ماه و سال به سال تغییر می کند و تکامل می یابد. از تمامی امکانات زمان برای تقویت پل ارتباطی استفاده می شود. انتظار می رود دستگاه های اجرایی روابط عمومی داشته باشند. ادای وظیفه است و وقتی می گوییم حکومت مردمی و انقلابی منظورمان همین است. جلسه خوبی بود و انرژی بیشتری به من داد.

سجادی در پاسخ به این سوال که با هواداران استقلال هم صحبت کرده است، گفت: استقلالی ها هم نگران این تیم بودند. از دیروز خبرهای خوبی منتشر شد و در یکی دو هفته گذشته تلاش ها و برنامه ریزی هایی انجام شد که دیروز نتیجه آن تایید شد. امیدواریم خبرهای خوبی در راه باشد و از فرصت باقی مانده استفاده کنیم و جناح راست را از این باشگاه بیرون بیاوریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار درباره موضع سازمان خصوصی سازی در خصوص تعیین هیات مدیره استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: درباره هیات مدیره با ما مشورتی نشده است اما جلسه ای خواهد بود. امروز با حضور معاونین اینجانب که نظرات وزارت ورزش را بیان خواهند کرد انجام شد. ما معتقدیم که انجام مشاوره برای انتخاب هیئت مدیره راحت است. وقتی دو باشگاه واگذار می شود دانش متفاوتی در هیات مدیره لازم است، مثلا یکی دو نفر در هیات مدیره باشند که اطلاعات به روز داشته باشند و از این موارد استفاده کنند و بصیرت بدهند. این کار بدی نیست، اما باید با مشورت انجام شود. هیچ کتبی به ما نداده اند که این حق را از وزارت ورزش بگیرند. روحیه ام مشورتی است و هر وقت بخواهم سرپرست تعیین کنم با چند نفر از افراد مورد اعتماد مشورت می کنم. من علاقه مندم به اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس مشاوره بدهم و نظر کارشناسی هم ایرادی ندارد.

سجادی در خصوص مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل پیگیر هستیم. این یک کار تیمی است و اگر یادتان باشد در مرحله اول تحویل که 10 درصد بود از شما تشکر کردم. کار جهادی بود که آقای خاندوزی وزیر دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی دنبال می کردند. کارهای ارزنده ای انجام شد که به دستور رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور انجام شد. این یک کار تیمی بود که دولت می خواست انجام دهد و ما از آن سد عبور کردیم.

وی یادآور شد: باور کنید بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان گفتند آیا این اتفاق می افتد؟ حتی در صداوسیما هم برخی از اظهارات ما زیر سوال رفت و گفتند چطور وزیر می گوید این اتفاق می افتد. با کار فکری از هر مانعی بر سر راه عبور خواهیم کرد. ما خصوصی سازی را می پذیریم و می پذیریم که یک تیم هستیم. گاهی از یک مکالمه و 4 جمله کلمات را استخراج و تحریف می کنند که منجر به سوء تفاهم می شود، اما نباید گول بخوریم. ما دولت هستیم و باید مثل دولت کار کنیم و تصمیم بگیریم. از زمان باقی مانده استفاده می کنیم تا خصوصی سازی این دو باشگاه به نحو احسن انجام شود. جا دارد از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تشکر کنم که تمام تلاشش را کرد و سرمربی ایران را برای تیم ملی انتخاب کرد. مردم از این انتخاب خوشحال بودند و هماهنگ کار می کنند.

سجادی ادامه داد: فدراسیون کار خود را انجام می دهد و خدا را شکر با وزارت ورزش هیچ زاویه ای ندارد و خیلی بهتر از گذشته پیش می رود. ممکن است برخی نکات ظاهر شود، اما کارها به خوبی انجام شده است. ما با سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد هماهنگ می کنیم. قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی امروز با معاونان وزارت ورزش دیدار می کند و این دیدار هم خوب خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: آرماتوربندی، ساخت و ساز، پله، سکو و …. ورزشگاه آزادی از مدت ها قبل شروع شده است. می خواهم قدرت خدا را در حضور و بازدید از نزدیک و دیدن سرعت کار به شما بگویم. استقلال دیشب کجا بازی کرد؟ او در شرایطی در ورزشگاه آزادی بازی می کرد که سه چهار روز پیش که رفتیم خالی و پر از آوار بود. انواع کفپوش ها در مسیر دویدن قرار داده شد تا ماشین های سنگین بتوانند حرکت کنند، اما هیچ جرثقیل و کفپوشی برای بازی استقلال وجود نداشت. این یک کار دشوار است زیرا آنها در طول عملیات ساخت و ساز مسابقه برگزار می کنند. در بسیاری از کشورها می گویند که ما عملیات داریم و نباید مسابقه را انجام دهیم، اما اینجا ما یک کار عملیاتی داریم و یک مسابقه هم انجام می دهیم. کار این عزیزان مستلزم دیده شدن و ستایش خداوند بود. تقریباً برای حضور عزیزانمان در ورزشگاه آزادی رفتیم.

سجادی تصریح کرد: در خصوص استقرار بانوان کار در حال انجام است. استادیوم آزادی قرار است به عنوان نمونه در سراسر کشور معرفی شود و به عنوان فضایی مساعد برای زنان، دسترسی آنها، پارک خودرو، حمل و نقل عمومی و … در نظر گرفته شود. مخصوصاً روی ورزشگاه آزادی کار می کنیم تا از آن ایده بگیریم. دستوری به ما رسید و ما به آن بی توجهی کردیم و بلافاصله به تماشای ورزشگاه آزادی رفتیم. همچنین با مهدی تاج، مهدی محمدنبی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و محمدرضا پولادگر در حوالی ورزشگاه آزادی جلسه ای برگزار کردیم که ساعت ها به طول انجامید. بعد از این دیدار به ورزشگاه آزادی رفتیم و باران رحمت خدا آمد و زود به دیدارمان پایان داد. نگران نباشید انشالله کارهای خوبی برای خانم ها انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.