افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سجادی: بدهی استراماچونی امروز یا فردا پرداخت می شود/ چیزی درباره حذف پرسپولیس نشنیدم

  • کد خبر : 18611

وزیر ورزش و جوانان گفت: مقدمات پرداخت دستمزد سرمربی سابق استقلال انجام شده و از امروز تا فردا انجام می شود. سید حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی اظهار داشت: طلب وی بین امروز تا فردا پرداخت می شود. وی در خصوص حذف یا عدم حذف پرسپولیس از آسیا […]

وزیر ورزش و جوانان گفت: مقدمات پرداخت دستمزد سرمربی سابق استقلال انجام شده و از امروز تا فردا انجام می شود.

سید حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی اظهار داشت: طلب وی بین امروز تا فردا پرداخت می شود.

وی در خصوص حذف یا عدم حذف پرسپولیس از آسیا گفت: من این را نشنیده بودم و الان از شما می شنوم. در آخرین گزارش ارائه شده از سوی نمایندگان وزارت ورزش اعم از معاونین و مدیر کل حقوقی و سایر بستگان هیچ اشاره ای در این زمینه نشده است. با این حال این موضوعی را که ذکر شد بلافاصله پیگیری خواهم کرد.

سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت روز چهارشنبه (9 فروردین) در پاسخ به این سوال که آیا شاهد حضور بانوان در دربی پایتخت خواهیم بود یا خیر؟ وی گفت: بسیاری از قطعات در ورزشگاه آزادی در دست تعمیر است و تلاش می کنیم شرایط لازم را برای حضور بانوان برای تماشای دربی پایتخت فراهم کنیم.

وی افزود: شرایط ورزشگاه آزادی هنر مدیریت است. از یک طرف در حال تعمیر است و از طرف دیگر مسابقات است، خیلی سخت است. این شرایط می توانست مجموعه ورزشی را در هر جای دنیا تعطیل کند. جای قدردانی است که استادیوم را تعمیر می کنید و مسابقه را در آن برگزار می کنید. باید از همه دست اندرکاران تشکر کنیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که با توجه به قدمت ورزشگاه آزادی، آیا زمان ساخت مجموعه ورزشی جدید فرا نرسیده است؟ وی گفت: ورزشگاه های زیادی در کشور داریم. در حال حاضر 28 هزار مکان ورزشی در کشور داریم. در اکثر استان ها از جمله فارس، خوزستان و خراسان رضوی ورزشگاه های بسیار خوبی داریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا این ورزشگاه ها قابلیت برگزاری مسابقات در سطح بالا را دارند و استاندارد هستند؟ او گفت بله؛ خواهد شد چرا که نه؟ این استادیوم ها در تیپ های ده هزار و پانزده هزار و شصت هزار نفری ساخته شده اند. ورزشگاه غضیر اهواز و نقش جهان اصفهان از جمله این ورزشگاه های خوب هستند. بعضی ها دوست دارند بگویند در زمان پهلوی بهترین کارها برای ساخت مجموعه ورزشی انجام شد و بعد از انقلاب کاری انجام نشد. در حالی که مکان های ورزشی بسیاری پس از پیروزی انقلاب ساخته شده است.

با توجه به اینکه پایتخت شرایط مساعدی برای برگزاری مسابقات ندارد. وی گفت: اماکن ورزشی زیادی در تهران وجود دارد. اما مرکز ورزشی آزادی چیز دیگری است. البته این مجموعه قدیمی است و نیاز به نگهداری مداوم دارد. سکوها نیاز به تعمیر و تعویض کابل های برق دارند که در حال انجام است. بیش از نیم قرن از عمر این مجموعه ورزشی می گذرد و نیاز به نگهداری دارد. هر چند نمی خواهم شرکای قبلی را زیر سوال ببرم اما به نظر می رسد در دوره هایی به روز رسانی این ورزشگاه به درستی و به موقع انجام نشده است. در بازدیدی که از ورزشگاه داشتم دستور تعویض تابلوها، پروژکتورها و سایر المان ها را دادم و از مسئولان نیز خواستم تا نسبت به زیباسازی این مجموعه اهتمام داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به این هزینه ها بهتر نیست سراغ ساخت مجموعه ورزشی جدید برویم؟ وی گفت: قطعا به فکر ساخت مجموعه ورزشی یا استادیوم برای تهران هستیم. یک سالن 40000 نفری برای بانوان در خود ورزشگاه آزادی در حال ساخت است اما متاسفانه متوقف شده است. ساخت این ورزشگاه در دوره اول دولت آقای احمدی نژاد آغاز شده و تقریباً 40 درصد پیشرفت داشته است. مابقی این مجموعه نیز باید انجام شود. با همه اینها قطعا به فکر ساخت مجموعه ورزشی جدید هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.