افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

ستاره پرسپولیس بازی ظریف با تراکتور را هم از دست داد؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 334749
ستاره پرسپولیس بازی ظریف با تراکتور را هم از دست داد؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

به نظر می رسد ستاره جوان تیم فوتبال پرسپولیس به سرنوشتی دچار شود که در هفته اول برای او اتفاق افتاد. در روزهایی که پرسپولیس تعدادی از ستاره های خود را از دست داد، هواداران این تیم انتظار درخشش یاسین سلمانی بازیکن جوان این تیم را داشتند. سلمانی که بیشتر مسابقات فصل گذشته را به […]

به نظر می رسد ستاره جوان تیم فوتبال پرسپولیس به سرنوشتی دچار شود که در هفته اول برای او اتفاق افتاد.

در روزهایی که پرسپولیس تعدادی از ستاره های خود را از دست داد، هواداران این تیم انتظار درخشش یاسین سلمانی بازیکن جوان این تیم را داشتند.

سلمانی که بیشتر مسابقات فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، پس از شروع تمرینات پیش فصل به جمع سرخ پوشان پیوست و در تمرینات و دیدارهای دوستانه حضور فعال و پررنگی داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در شرایطی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که از ابتدا به نظر می رسید سلمانی در ترکیب قرمزها قرار بگیرد اما این بازیکن نه تنها در ترکیب اصلی حضور نداشت، بلکه همچنین نه بین نیمکت ها و نه از روی سکوهای ورزشگاه. امام خمینی (ره) شاهد زحمات تیم خود بود.

حالا هم این بازیکن جوان نتوانسته در شرایط بازی باشد و خوان کارلوس گاریدو به دلیل مصدومیتی که سلمانی داشت، قرار نیست ریسک کند، موضوعی که این بازیکن را از تیم پرسپولیس دور کرده است. همین مشکل باعث شده سلمانی در دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر غایب باشد. البته این احتمال وجود دارد که نام سلمانی این بار روی صندلی داغ باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)