افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ستاره برزیلی با داشاشه در جام جهانی

  • کد خبر : 374589
ستاره برزیلی با داشاشه در جام جهانی

ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان از پیشنهاد این کشور برای میزبانی جام جهانی 2034 حمایت کرد. عربستان به عنوان تنها کاندیدای امتیاز میزبانی جام جهانی 2034 پیشنهاد خود را به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ارائه کرده است و انتظار می رود 211 عضو این سازمان جهانی قبل از فینال مسابقات به این پیشنهاد […]

ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان از پیشنهاد این کشور برای میزبانی جام جهانی 2034 حمایت کرد.

عربستان به عنوان تنها کاندیدای امتیاز میزبانی جام جهانی 2034 پیشنهاد خود را به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ارائه کرده است و انتظار می رود 211 عضو این سازمان جهانی قبل از فینال مسابقات به این پیشنهاد رای مثبت دهند. امسال

نیمار که پس از جدایی از پاری سن ژرمن در سال 2023 نتوانست در برابر پیشنهاد اغواکننده سعودی ها مقاومت کند و راهی الهلال شد، در ویدئویی که این باشگاه منتشر کرد، اظهار داشت: خوشحالم که جام جهانی را اینجا، عربستان جشن می گیرم. من فکر می کنم این یک جام بسیار هیجان انگیز برای همه خواهد بود.

وی که اکنون به نوعی تبلیغات سعودی در عرصه ورزش و به طور خاص فوتبال به حساب می آید، افزود: مردم در سراسر جهان این فرصت را خواهند داشت تا با فرهنگ عربستان سعودی بیشتر آشنا شوند و در نتیجه در کنار همه کسانی باشند که این فرصت را دارند. تجربه فوق العاده ای خواهد بود.

جام جهانی 2034 با حضور 48 تیم قرار است در ماه های نوامبر و دسامبر 2034 برگزار شود. نیمار 32 ساله که عنوان برترین گلزن تاریخ برزیل را در اختیار دارد، در سه دوره جام جهانی شرکت کرده است. او که از مهر 2023 به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین دور بود، آخرین مرحله مصدومیت خود را پشت سر می گذارد و قرار است در دیدارهای آغاز شده لیگ برتر آسیا به مصاف نمایندگان ایران برود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.