افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ستاره ایران در قفس، شوک برای قطری ها!

  • کد خبر : 123882
ستاره ایران در قفس، شوک برای قطری ها!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و موضوعات مختلفی همراه بود که در این گزارش انتخاب شده است. به گزارش ایسنا، در پایان اولین روز از مسابقات تکواندو در جام جهانی فدراسیون در اردن، نمایندگان ایران یک طلا و دو برنز کسب کردند. پنجمین دوره رقابت های تکواندو جام رئیس فدراسیون جهانی در قاره […]

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و موضوعات مختلفی همراه بود که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، در پایان اولین روز از مسابقات تکواندو در جام جهانی فدراسیون در اردن، نمایندگان ایران یک طلا و دو برنز کسب کردند. پنجمین دوره رقابت های تکواندو جام رئیس فدراسیون جهانی در قاره آسیا امروز پنجشنبه با حضور 410 تکواندوکار به میزبانی اردن در شهر امان آغاز شد. در پایان روز نخست این مسابقات ناهید کیانی در وزن منهای 53 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و مبینا نعمت زاده در وزن منهای 53 کیلوگرم و مهران بهداری در وزن منهای 53 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. وزن – 87 کیلوگرم.

منچستریونایتد آینه ی دقیق هواداران است!

در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپاتیم فوتبال منچستریونایتد باز هم نتوانست نتیجه قابل قبولی کسب کند و در دانمارک مغلوب کپنهاگ شد. در شب دوم از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 6 دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها اینتر به سختی از سد سالزبورگ اتریش، رئال مادرید گذشت و به راحتی براگا را شکست داد. پرتغال و منچستریونایتد مثل همیشه که هواداران خود را ناامید کردند و شکستی باورنکردنی را در دانمارک مقابل کپنهاگ متحمل شدند. یونایتد در این دیدار در شرایطی شکست خورد که تا دقیقه 30 با نتیجه دو بر صفر از حریف خود پیش بود اما در نیمه دوم بازی پیچیده شد و در نهایت شکست خورد.

سفید، برگ برنده نکونام در داربی؟

حیدری درباره عملکرد بلانکو در این چند بازی وی گفت: بلانکو بازیکن خوبی است و توانایی بالایی دارد. این بازیکن می تواند در دربی به تیم کمک کند. هاشم حیدری بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی این تیم مقابل شمس آذر اظهار کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و درست است که مقابل شمس آذر به تساوی رسیدند، اما مطمئنم در مقابل تراکتورسازی تیم متفاوتی را شاهد خواهیم بود. استقلال با یک بازی متفکرانه به دنبال 3 امتیاز مقابل شمس آذر بود که نشد. یک امتیاز برای استقلال نتیجه بدی نیست. شمس آذر نشان داد که تیم بسیار خوب، با انگیزه و جنگنده است و به نظرم نتیجه عادلانه ای بود.

اعتراف آنچلوتی: با این بازیکن منصفانه رفتار نکردم!

سرمربی رئال مادرید در واکنش به صحبت های اخیر پیکه او واکنش نشان داد. او اعتراف کرد که با ابراهیم دیاز منصفانه رفتار نکرده است. رئال مادرید در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف براگای پرتغال رفت و موفق شد با سه گل به پیروزی برسد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خوبی بود. در ابتدا یک پنالتی زدیم که اگر آن را می زدند برایمان سخت بود اما خوشبختانه لونین آن را به خوبی مهار کرد. کنترل بازی را به خوبی در دست گرفتیم. گل زدیم و موقعیت های خوبی در دروازه حریف ایجاد کردیم. به خصوص در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم.

آیا آمریکا به ووشوکاران ایرانی ویزا می دهد؟

کمتر از یک هفته مانده به آغاز مسابقات جهانی ووشوآمریکا برای شهروندان ایرانی ویزا صادر نکرده است. رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از روز پنجشنبه ۴ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در تگزاس آمریکا آغاز می‌شود و تاکنون هیچ روادیدی برای بازیکنان ایرانی برای اعزام به این کشور صادر نشده است. طبق برنامه ریزی فدراسیون ووشو، مراحل اولیه اخذ ویزای آمریکا از حدود 4 ماه پیش آغاز شده است، اما تا امروز (پنجشنبه – 27 آبان 1402) خبری از صدور روادید برای بازیکنان ملی پوش ایرانی نیست.

ضربه مرگبار برای آرسنال!

ستاره کلیدی و تاثیرگذار آرسنال او در دیدار مقابل سویا مصدوم شد و به نظر می رسد در حال حاضر نمی تواند با تیمش بازی کند. آرسنال روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد و موفق شد در دیدار مقابل سویا با دو گل پیروز شود. مایکل آرتتا پس از بازی گفت: مطمئنا از عملکرد و نتیجه تیم راضی هستم. بازیکنان در زمین سخت جنگیدند و با نظم بازی کردند. حتی وقتی توپ را از دست دادیم خیلی خوب بودیم. برای یک تیم در اروپا سخت است که بر این بازی مسلط شود.

ستاره کشتی ایران در MMA؟

دارنده مدال طلای کشتی جهان و المپیک او عکسی از خود در رینگ MMA منتشر کرد. محمدرضا گرازا دارنده مدال طلای جهان و المپیک و برجسته ترین چهره کشتی ایران با انتشار عکسی از خود در رینگ MMA نوشت: همیشه به دنبال چالشی جدید. موضوع حضور در MMA جدی به نظر می رسد چرا که در این سمت پویا رحمانی مبارز سابق ایرانی که هم اکنون در MMA فعالیت می کند نیز از حضور در MMA استقبال کرد.

هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال/فجر به اوج رسید

دیدارهای روز یازدهم لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) با رهبری فجرسپاسی به پایان رسید. در چارچوب روز یازدهم لیگ دسته اول فوتبال، امروز پنج بازی برای بسته شدن پرونده مسابقات این هفته برگزار شد. در مهم ترین دیدار امروز فجرسپاسی میزبان آبی پوشان ملاثانی بود و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. گل های این دیدار را عرفان پورافراز (15) و ابوالفضل بابایی (40) به ثمر رساندند. فجرسپاسی با وجود تساوی در دیگر دیدار مهم امروز 23 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

شکست تیم فوتبال بانوان ایران در جام باشگاه های آسیا

تیم فوتبال بانوان خاتون بم مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد. تیم فوتبال بانوان خاتون بم در دومین دیدار خود در رقابت های جام باشگاه های بانوان آسیا به مصاف هیوندای استیل کره جنوبی رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. تک گل تیم بم را نگین زندی در دقیقه 60 به ثمر رساند که زهرا قنبری در دقایق پایانی این دیدار مصدوم شد و با برانکارد زمین را ترک کرد.

انتقادات مکرر از کی روش، این بار در قطر

روزنامه قطری از لیست جدید کارلوس کی روش انتقاد کرد پرداخت؛ انتقادی که ما را به یاد دوران حضور او در تیم فوتبال ایران می اندازد. کارلوس کی روش پس از جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده گرفت. کی روش در قطر نتوانست انتظارات را برآورده کند و تیمش نتایج ناامیدکننده ای کسب کرده است که آخرین آن شکست سخت مقابل تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود. مسابقات چهارجانبه در اردن

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.