افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

ستاد استقبال از مهرماه در اهواز آغاز به کار کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 356256
ستاد استقبال از مهرماه در اهواز آغاز به کار کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترعلی شمسی بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد پذیرش از دیروز در مهرماه آغاز به کار کرد و طبق روال هر سال مناطق هشت گانه انجام می شود. اقدام معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترعلی شمسی بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد پذیرش از دیروز در مهرماه آغاز به کار کرد و طبق روال هر سال مناطق هشت گانه انجام می شود. اقدام

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه در سال های اخیر هر مدیر مدرسه ای که ارتباط بیشتری با شهردار منطقه داشته باشد می تواند خدمات بهتری دریافت کند، تصریح کرد: امسال با توجه به نامه دریافتی از وزارت آموزش و پرورش و معرفی مدارس را به اطلاع شهرداران رسانده ایم تا اقدام کنند.

وی بیان کرد: دستور پاکسازی نمای بیرونی تمامی مدارس صادر شده و مدارسی که وضعیت مناسبی ندارند به صورت 100 درصد رنگ آمیزی، خط کشی ورزشی و هرس درختان انجام می شود. ضمناً برای مدارسی که مخزن زباله ندارند مخزن تهیه می شود. .

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه شهرداری از آموزش و پرورش جدا نیست گفت: دانش آموزان بخشی از شهروندان ما هستند بنابراین امسال نیز مانند سال های گذشته اقدامات بهتری انجام می شود.

شمسی ادامه داد: کارتن پلاست آن ها تهیه شده با فرم های دانش آموزی برای نصب در شهر در خصوص مسائل ترافیکی و توجه راننده.

وی افزود: در خصوص بازگشایی مدارس اقدامات فرهنگی ویژه انجام می شود من آغاز شده است

به گفته شمسی، در هر منطقه به مسائل مربوطه بین یک تا پنج مدرسه که شرایط خاصی دارند و خانواده ها نمی توانند کمک بگیرند، رسیدگی می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.