افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

سبک گوتیک و خاص مهدوی فر; نه به آلما سریال بازیگر، نه به پوزی مرموز حالا!

  • کد خبر : 20022
سبک گوتیک و خاص مهدوی فر;  نه به آلما سریال بازیگر، نه به پوزی مرموز حالا!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز هستی مهدوی فر با نام اصلی مهدخت بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 30 آذر 1389 در تهران است. وی فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و دارای مدرک گرافیک است. از جمله آثار او می توان به بازیگر، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز هستی مهدوی فر با نام اصلی مهدخت بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 30 آذر 1389 در تهران است. وی فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و دارای مدرک گرافیک است. از جمله آثار او می توان به بازیگر، مجروح، مادری، گذر از غم ها، هانیه، شادی بان، سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو گیلاس، هفت و نیم، کمدی انسانی و داستان نیمروز: خون سرخ اشاره کرد. او دومین تجربه کاری خود را در سریال مامانه با نقشی چالش برانگیز بازی کرد و بازی قابل قبولش در نقش نوجوانی که درگیر اعتیاد می شود، توجه کارگردانان را به سمت این بازیگر جلب کرد و نقطه شروع حضور سینمایی او شد. البته فراموش نکنید که او این روزها بیش از هر زمان دیگری به خاطر سبک گوتیک و لباس هایش شناخته شده است. جالب است بدانید که این بازیگر علاوه بر مهارت های بازیگری، در انتخاب لباس و استایل خود بسیار جسور است، زیرا لباس هایی می پوشد که سلبریتی های محافظه کار از آن اجتناب می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در زندگی شخصی خود نیز جسور است و حتی خود را دختری ماجراجو و نترس می داند که به نجوم نیز علاقه دارد. در ادامه این مطلب با چند مورد از جنجالی ترین استایل های هستی مهدوی فر همراه باشید.

سبک شما مهدوی فر است

نگاه خاکستری و کلاسیک هستی مهدوی فر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جالب است بدانید هستی مهدوی فر از آن سلبریتی هایی است که هرگز او را با لباس های معمولی نمی بینیم. زیرا در انتخاب لباس و استایل خود دقت می کند. او بیشتر اوقات برای انتخاب لباس هایش از سبک کلاسیک یا گوتیک استفاده می کند و حتی اگر لباس های مرموز یا عجیبی بپوشد، آنقدر حرفه ای و با اعتماد به نفس این کار را انجام می دهد که می توان گفت شیک و جذاب است. رنگ های خنثی مانند خاکستری، طوسی، بژ و رنگ های پاستلی از انتخاب های مورد علاقه و مورد علاقه در سبک هستی مهدوی فر هستند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، نگاه تک رنگ خاکستری او در جشنواره فجر مهر تاییدی بر این گفته است.

سبک شما مهدوی فر است

سبک شما مهدوی فر است

هستی مهدوی فر با کت سبز در اکران فیلم سرخ خون

جالب است بدانید هستی مهدوی فر بر خلاف معمول که لباس های خاص و مرموز به تن می کند، در اکران سرخ خون با ظاهری ساده ظاهر شد که می توان گفت با ظاهر همیشگی اش متفاوت است. او برای شرکت در این مراسم یک ژاکت دکمه دار سبز رنگ را انتخاب کرد که آن را با شلوار خاکستری کلاسیک و شال طوسی ترکیب کرد. این بازیگر از چند کفش فندی و کیف کرم رنگ به این سبک استفاده کرده و می توان گفت بر خلاف معمول از هیچ اکسسوری استفاده نکرده است.

سبک شما مهدوی فر است

سبک شما مهدوی فر است

سبک گوتیک سکسی مهدوی فر در فیلم گربه سیاه

سبک گوتیک یکی از سبک های ساختارشکن و مرموز است. این روزها سبک گوتیک توجه بسیاری از طرفداران دنیای مد را به خود جلب کرده است. یکی از ویژگی های بارز سبک گوتیک، رنگ های تیره، رازآلود و آرایش تیره غلیظ است. ویژگی شخصیتی افرادی که سبک گوتیک دارند این است که در جامعه ای که کاملاً یکنواخت شده است تمایل دارند از بقیه متمایز شوند. به همین دلیل این سبک لباس یکی از سبک های مد مورد علاقه افراد مشهور و هنرمندان است. همانطور که مشاهده می کنید هستی مهدوی فر در این استایل جلیقه ای با طراحی عجیب انتخاب کرده و آن را با یک کمربند چرمی پهن یا چکمه های بلند مشکی ترکیب کرده است.

سبک شما مهدوی فر است

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک مهدوی فر قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20022

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.