افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

سبک گوتیک به سبک عجیب و مرموز شادی کرم رودی; فیروزه ابلق کمد لباس مشکی دارد!

  • کد خبر : 23170
سبک گوتیک به سبک عجیب و مرموز شادی کرم رودی;  فیروزه ابلق کمد لباس مشکی دارد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شادی کرم رودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 15 مهر 1369 در تهران است و فعالیت هنری خود را از سال 1392 با بازی در فیلم ماهی و گربه آغاز کرده است و از آثار هنری او می توان به ابلق، جمشیدیه، بوم و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شادی کرم رودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 15 مهر 1369 در تهران است و فعالیت هنری خود را از سال 1392 با بازی در فیلم ماهی و گربه آغاز کرده است و از آثار هنری او می توان به ابلق، جمشیدیه، بوم و بانو اشاره کرد. ، به عنوان پسر آدم، شهروند کاملاً عادی و هیزم شکن. جالب است بدانید شادی کرم رودی زمانی برای فیلم مثل بچه آدم برنده جایزه بهترین بازیگر زن دوازدهمین جشنواره ملی شد. این بازیگر جوان فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره است. او متاهل است و همسرش آقای آرین وزیر دفتر یک فیلمساز است. شادی کرم رودی یکی از بازیگران توانمند و پرانرژی سینمای کشور است که در سال های اخیر به دلیل استایل و حضور دست در دست همسرش نامش بر سر زبان ها افتاده است. شادی کرم رودی برای انتخاب لباس و استایل شخصی خود از سبک گوتیک که سبکی جذاب و مرموز است استفاده می کند و به جرات می توان گفت که نحوه پوشیدن این استایل را به خوبی بلد است.

سبک گوتیک مانند هر سبک دیگری با ویژگی های خاصی همراه است که اصلی ترین آن ها مو مشکی، ناخن مشکی و انواع رنگ های خاموش، خط چشم تیره و لباس مشکی است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های سکسی و گوتیک شادی کرم رودی آشنا شوید.

استایل شاد کرم رودی

سبک اسرارآمیز گوت از شادی کرم رودی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

حضور شادی کرم رودی و همسر فیلمسازش در چهلمین جشنواره فیلم فجر به دلیل ژست ها و استایل های گوتیکشان سر و صدای زیادی به پا کرد. جالب است بدانید همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید سبک گوتیک شامل موهای مشکی، ناخن مشکی و انواع رنگ های خاموش، خط چشم و رژ لب تیره و لباس مشکی است. دید کلی سبک گوتیک تیره است و از عناصر و پارچه های به کار رفته در این سبک می توان به مخمل، تور ماهی، چرم، کرست و دستکش های بسیار قوی اشاره کرد. افرادی که سبک گوتیک می پوشند افرادی جسور و با اعتماد به نفس هستند که دوست دارند اسرارآمیز و متفاوت از افراد دیگر دیده شوند.

استایل شاد کرم رودی

استایل شاد کرم رودی

باز هم شادی کرم رودی با لباس تیره در اکران خصوصی سریال جیران

همانطور که در قسمت قبل دیدیم، دید کلی سبک گوتیک تاریک است، بنابراین از آنجایی که شادی کرم رودی از سبک Vetic برای استایل شخصی خود استفاده می کند، طبیعی است که بیش از سایر لباس های سبک خود لباس مشکی بپوشد. جالب است بدانید افرادی که لباس گوتیک می پوشند، حتی اگر از رنگ های روشن در استایل خود استفاده می کنند، سعی می کنند برای اکسسوری ها مانند سبک پایین شادی کرم رودی باشند. به عنوان مثال، شال یا تریم در رنگ هایی غیر از مشکی استفاده می شود، اما عناصر اصلی همیشه مشکی باقی می مانند.

استایل شاد کرم رودی

استایل شاد کرم رودی

شادی کرم رودی با دامن بلند در جشنواره ونیز با آقای

جالب است بدانید که این بانوی زیبا طبق معمول برای شرکت در جشنواره های خارجی استایل های سکسی و گوتیک می پوشد. شادی کرم رودی به خوبی می داند چگونه به استایل شخصی خود که در عین زیبایی و در عین حال شیک است لباس بپوشد و این یکی از ویژگی های مهم استایل هر سلبریتی زن است. در تصاویر زیر خواهید دید که این بازیگر جوان و همسرش از ترکیب سبک کلاسیک و گوتیک استفاده کرده اند و با تلفیق این دو سبک به نتایج خوبی دست یافته اند.

استایل شاد کرم رودی

به نظر شما چه نکات دیگری از سبک شادی کرم رودی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.