افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

سبک هنری و جذاب الناز حبیبی; نه مثل لباس فسیلی قدیمی، نه مثل الان دوتیکه!

  • کد خبر : 20505
سبک هنری و جذاب الناز حبیبی;  نه مثل لباس فسیلی قدیمی، نه مثل الان دوتیکه!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد 31 مرداد 1367 در تهران است. الناز حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در سن 18 سالگی و از سال 1385 با بازی در سریال های سلحی برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد 31 مرداد 1367 در تهران است. الناز حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در سن 18 سالگی و از سال 1385 با بازی در سریال های سلحی برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و در سال 1386 در سریال روز قریب و در سال 1389 سریال فرصحها و سریال تا ثریا را به سرپرستی بازی کرد. سیروس مقدم در سال 1389 به شهرت رسید، توجه داشته باشید، این روزها همه ما با شنیدن نام این بازیگر به یاد فیلم فسیل می افتیم. الناز خانم حبیبی یکی از بازیگران ریزه اندام جوان ایرانی است که کوتاهی قد و قد کوتاهش حساسیت را در انتخاب رنگ و مدل افزایش می دهد. همانطور که خانم های مد و لباس می دانند، این دسته از خانم ها نباید از پارچه ها و طرح هایی استفاده کنند که لاغرتر و فشرده تر به نظر برسند. می توان گفت الناز حبیبی برای انتخاب لباس هایش از سبک هنری استفاده می کند به همین دلیل اکثر استایل های او سنتی یا گلدار هستند.

البته فراموش نکنید که رعایت تناسب بین لباس ها و موقعیت های مختلف، درک شما از دنیای استایل و مد را نشان می دهد. خیلی از بازیگران به لباس پوشیدن توجهی ندارند اما الناز حبیبی اینطور نیست. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با زیباترین استایل های الناز حبیبی آشنا شوید.

الناز حبیبی

الناز حبیبی در سبک تاریک در اکران فیلم قهرمان

فراموش نکنید که در سبک های هنری باید به مبانی هنرهای تجسمی توجه کرد. اصول هنرهای تجسمی شامل قوانین، ابزارها یا دستورالعمل هایی است که هنرمندان برای چیدمان زیبایی شناختی عناصر هنری در یک اثر هنری و ترکیب آنها برای خلق اثری دلپذیر و معنادار استفاده می کنند. از مفاهیم اساسی هنرهای تجسمی می توان به هارمونی، کنتراست، تناسب و تعادل اشاره کرد. همانطور که در تصاویر زیر به خوبی مشخص است، الناز حبیبی بیشتر اصول اولیه هنرهای تجسمی را در سبکی که برای اکران فیلم قهرمان انتخاب کرده است، رعایت کرده است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

سبک هنری و متفاوت الناز حبیبی در پروجکشن پیتوک

یکی از سبک های جذاب در دنیای مد، سبک هنری است، افراد این سبک لباس معمولاً در نوع و استایل خود فردگرا هستند و از سبک مرسوم یا ترندهای جدید مد دور می شوند. در نتیجه، هر چیزی به نام هنر ممکن است لزوماً برای شما جذاب نباشد، فقط ممکن است برای شخصی که آن را انتخاب کرده است جذاب باشد. همانطور که می دانید الناز حبیبی یکی از بازیگرانی است که به این سبک لباس می پوشد و به دور از قضاوت دیگران و متاثر از اصول بنیادین هنرهای تجسمی لباس، رنگ و سایر عناصر استایل خود را با اطمینان خاطر انتخاب می کند. .

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی با لباس دو تکه و کیف گل معروف در فجر

النار جبیبی در بیشتر شب های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، برای لباس های مشکی خود کیف هنری و گلدار به پا می کرد که او را از دیگر افراد حاضر در این جشنواره متمایز می کند. استفاده از کاردستی های هنری شیک یکی از ویژگی های سبک هنری است. گلدوزی، ماکرامه، ترمه بافی، چرم دست دوز، طلا دوزی، گل دوزی، سنگ و مروارید دوزی، بافندگی، قلاب بافی، ملیله کاری و منجوق دوزی، نقاشی روی پارچه، چاپ دست و دوخت سنتی، همگی تزئیناتی هستند که روی لباس یا لوازم هنری پوشیدن دیده می شود. لباس هایی که تزئینات هنری دارند استایل شما را به سبک هنری نزدیک می کند.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

اگر دوست دارید مثل یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، حتما صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.