افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

سبک مد شیک 2024 / زنان کمال گرا عاشق استایل شیک

  • کد خبر : 243007
سبک مد شیک 2024 / زنان کمال گرا عاشق استایل شیک

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد به قدری وسیع است که هر چقدر هم در آن قدم بردارید، هرگز به آخرش نخواهید رسید. مد بازی به این صورت است که یک سری اصول داده می شود و یک سری سبک بر اساس آن اصول ساخته می شود. در این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد به قدری وسیع است که هر چقدر هم در آن قدم بردارید، هرگز به آخرش نخواهید رسید. مد بازی به این صورت است که یک سری اصول داده می شود و یک سری سبک بر اساس آن اصول ساخته می شود. در این حق، اگرچه کارهایی هست که باید و نباید انجام داد، اما محدودیتی برای انتخاب مردم وجود ندارد! جالب است، اما همین! از طرفی کل دنیای ترندها به این صورت است که شما چیزی مثل لباس یا وسایل با یک شکل و شمایل خاص می پوشید، تا دو سال دیگر از مد می افتد به گونه ای که می خواهید آن تجهیزات را بفرستید یا لباس تا آخرین گوشه زمین! بعد ممکنه پنج سال دیگه همون مد باشه حالا با یه تغییر کوچیک بخوای مدام بپوشی و در آخر باید گفت اصل و وجود ترند اینه که یه روزی شیک ترت کنه و حسی لوکس به شما می دهد و در عین حال ماندگار است و لوکس ترین حسی را که دارید به شما می دهد.

اما ما به سبک های قبلی اشاره کردیم. سبک حرف اول را در همه چیز می زند. سبک لباس، سبک مبلمان، چیدمان و سبک دکوراسیون و غیره. در اینجا قصد داریم یکی از پرطرفدارترین استایل های پر از زیبایی و ظرافت را بشناسیم. آیا سبک شیک را شنیده اید؟ شاید آن را شنیده باشید، اما دقیقاً نمی دانید چیست و از چه عناصری تشکیل شده است. اگر اینطور است، حتما مقاله ما را دنبال کنید تا در مورد استایل شیک او بیشتر بدانید.

سبک شیک

اول از همه باید بگوییم که استایل شیک همان استایلی است که همیشه می تواند شما را در بهترین ظاهرتان نشان دهد. در واقع این سبک برای افراد کمال گرا مناسب است و یکی از انواع نزدیک به کلاسیک محسوب می شود که در عین حال تفاوت های بسیار چشمگیری با کلاسیک دارد. اما یکی از ویژگی های اصلی استایل شیک سادگی و زیبایی آن است. اگر می خواهید فردی نازپرورده و با اعتماد به نفس باشید، باید استایل شیک خود را بشناسید و از آن استفاده کنید.

سبک شیک

ویژگی های استایل شیک چیست؟

– در واقع هر چیزی که ساده باشد و جزئیات سبکی کمی داشته باشد، شیک تلقی می شود. از طرف دیگر، اگر لباسی بیش از حد جسورانه و پر از جزئیات به نظر برسد، آن را شیک نمی دانند. شما هم مثل شما نمی توانید رنگ های روشن یا لباس هایی با طرح های فانتزی را از استایل شیک تشخیص دهید.

سبک شیک

– این سبک بسیار شیک، زنانه، مینیمال و گاهی اوقات حتی وینتیج است و به همین دلیل شامل موارد رایج مد مانند لباس های بلند، جواهرات مروارید و غیره می شود.

– از دیدگاه سنتی، لباس های بند دار شیک تلقی می شوند. با این حال، لباس هایی با طرح های ساده اما شیک به دلیل نفوذ مینیمالیسم در دنیای امروزی محبوبیت فزاینده ای در بین زنان و مردان پیدا کرده است.

سبک شیک

اکسسوری های پر زرق و برق بین سبک شیک و کلاسیک.

به طور کلی می توان گفت که سبک های شیک و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارند و در واقع هر دو شیک و جذاب هستند. اما ویژگی این است که در شیک می توان از اکسسوری ها و جواهرات روشن و ضخیم استفاده کرد، در حالی که کلاسیک اینطور نیست و حتی ممکن است اکسسوری نداشته باشد.

سبک شیک

رنگ خنثی، ظریف، شیفته رنگ کم رنگ و درجه یک.

همانطور که در بالا ذکر شد، ظرافت رنگ ها و طرح های شلوغی را نمی پسندد و در اینجا باید گفت که ایده آل ترین رنگ برای این سبک، رنگ سفید، کم رنگ و خنثی است. در واقع، اگر رنگ سفید را با پارچه های ظریف ترکیب کنید، انتخاب لباس های شیک آسان تر خواهد بود. به خصوص در مراسم رسمی، ماکسی سفید با جواهرات نقره می پوشید و زیباترین می شد.

از سوی دیگر، لباس های توری آبی کم رنگ، لباس های ابریشمی صورتی کم رنگ و همچنین لباس های ساتن زرد کم رنگ و… نیز از جمله رنگ های مورد علاقه در یک استایل شیک هستند.

بژ، خاکی، قهوه ای، زرد قهوه ای و غیره. از جمله خنثی هایی هستند که برای همه مراسم و مناسبت ها قابل استفاده هستند.

سبک شیک

طراحی الگوهای به سبک زیبا.

خوب، چیزی که الگانت بیشتر دوست دارد، لباس های بدون طرح و چاپ است. اما از طرفی می توانید از لباس های گلدوزی شده یا گل های خالی استفاده کنید.

سبک شیک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.