افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

سبک مدرن و رنگارنگ ترلان پروانه; از سبک تاریک گربه سیاه مشخص شد که پوشه چقدر خاص است.

  • کد خبر : 18684
سبک مدرن و رنگارنگ ترلان پروانه;  از سبک تاریک گربه سیاه مشخص شد که پوشه چقدر خاص است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان و خوش تیپ سینمای ایران است که در ۲۷ تیر ۱۳۹۶ در شیراز به دنیا آمد. این بازیگر جوان از کودکی در فیلم ها و سریال های ایرانی بازی کرده است و در واقع آغاز فعالیت هنری او را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان و خوش تیپ سینمای ایران است که در ۲۷ تیر ۱۳۹۶ در شیراز به دنیا آمد. این بازیگر جوان از کودکی در فیلم ها و سریال های ایرانی بازی کرده است و در واقع آغاز فعالیت هنری او را می توان در سال 1392 با بازی در فیلم چپ دست دید. او در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد. البته این روزها همه ما با ایفای نقش در فیلم گربه سیاه آن را داریم، او در این فیلم نقش یک خانم جوان را بازی می کند که سبک های تاریک خودش را دارد. البته در مورد استایل شخصی ترلان پروانه باید گفت که او تا حدودی مدرن است و از طرفداران سبک مدرن نیز به حساب می آید. این بازیگر جوان و با استعداد را می توان یکی از شیک پوش ترین بازیگران سینمای ایران دانست چرا که همیشه در همه رویدادها مدرن و رنگارنگ ظاهر می شود.

ترلان پروانه در استایل های شخصی خود از رنگ های سرد بسیار استفاده می کند، به خصوص رنگ آبی در تیپ های متفاوت او بارها دیده می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از جدیدترین نگاه های ترلان پروانه به اکران گربه سیاه بپردازیم.

پروانه ترلانی

استایل سرد و آبی ترلان پروانه در اکران فیلم گربه سیاه

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های اصلی کت و شلوار ترلان پروانه استفاده از رنگ های شاد و زیبا است، در واقع می توان گفت که او معمولا از رنگ های آبی، سرخابی، سفید یا سبز در لباس های تابستانی خود استفاده می کند. البته به همین مناسبت می توان شاهد استفاده از این رنگ ها حتی در لباس زمستانی این بازیگر زن برای حضور در اکران فیلم گربه سیاه بود.بله همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید ترلان پروانه بافت آبی با گل های یاسی را انتخاب کرده است. به جای استایل های تیره در این سری و با شلوار جین و تاپ بنفش ست کرد که می توان گفت بسیار زیبا و شیک است. است.

پروانه ترلانی

پروانه ترلانی

ترلان پروانه در اکران گربه سیاه البته این بار با مانتو کلاسیک و چکمه های باندی

یکی از تیپ های عجیب ترلان پروانه را می توان استایل او دانست که همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید به نظر می رسد این بازیگر در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقه اسب سواری است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترند به سبکی از لباس گفته می شود که در آن از جدیدترین و به روزترین ترندهای صنعت مد استفاده می شود و گاهی استفاده از ترندهای مختلف در کنار هم به این واقعیت منجر می شود. که شما چندین سبک در یک سبک واحد دارید. متفاوت را با هم ترکیب کنید همانطور که در قسمت های قبل گفتیم، یکی از استایل های مورد علاقه مور، استایل پروانه ای مد روز است، بنابراین انتخاب یک ژاکت کلاسیک با چکمه های بند دار و یک کیف شیک اصلا عجیب نخواهد بود.

پروانه ترلانی

پروانه ترلانی

استایل تاریک و پروانه پروانه ای با جغد سیاه!

ترلان پروانه در یکی از شب های اکران فیلم بلک گربه فیل در استایلی تاریک و تمام مشکی ظاهر شد که می توان گفت شباهت زیادی به سبک شخصیت رها در دارد. البته فراموش نکنید که به استایل افرادی که همیشه از ترندها پیروی می کنند و کمد لباس و استایل آنها با تغییر فصل تغییر می کند، استایل مد روز یا مد می گویند و همانطور که می دانید تغییرات ناگهانی در استایل افرادی مانند ترلان پروانه. یکی از آنها یکی از رایج ترین اتفاقات در دنیای مد است. این افراد گاهی کاملا تک رنگ و گاهی کاملا رنگارنگ و پر جنب و جوش هستند. البته بد نیست بدانید پیروی از این سبک در کنار سود بسیار بالا برای فعالان صنعت مد، آلودگی های زیادی را نیز برای زمین به ارمغان می آورد.

پروانه ترلانی

پروانه ترلانی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک ترلان پروانه قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.