افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

سبک عید 1403 چیست؟ / از بین انواع لباس و رنگ های مد روز برای راحتی خود انتخاب کنید

  • کد خبر : 177688
سبک عید 1403 چیست؟  / از بین انواع لباس و رنگ های مد روز برای راحتی خود انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خب خیلی به عید 1403 نزدیک شده ایم و مشخصه این است که تا یک ماه دیگر بازارهای پوشاک و صف های کسبه مملو از زن و مرد و پیر و جوان می شود. می دانید که ما یک رسم کنایه آمیز داریم: هر عید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خب خیلی به عید 1403 نزدیک شده ایم و مشخصه این است که تا یک ماه دیگر بازارهای پوشاک و صف های کسبه مملو از زن و مرد و پیر و جوان می شود. می دانید که ما یک رسم کنایه آمیز داریم: هر عید سعی می کنیم خیلی چیزها را تجدید کنیم. از سر تا ته لباس و حتی رگ های خونی ما، هر خانواده ای به نوبه خود این چیزها را در حد توان خود تجدید می کند و برای هر چیزی که لازم است یک شرط اساسی می دهد.

لباس و استایل برای خانم ها بسیار مهم است و معمولا سعی می کنند با همه چیز هماهنگ باشند و چیزی که مشخص است این است که ست کردن سر تا پای خانم ها قطعا کار سختی است. چون از نوجوانی به بعد خانم ها شروع به پوشیدن مانتو و دامن می کنند و به هر حال از آن لحظه به بعد کارشان سخت می شود، زیرا مجبورند مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال، روسری، آرایش، لاک ناخن، ناخن و … بپوشند. . و ترکیب همه این عناصر قطعا کار آسانی نیست.

حالا که عید نزدیک است به این فکر کرده اید که می خواهید چه بپوشید و چگونه آن را ترکیب کنید؟ اگر چنین است، پس هیچی، اما اگر نه، فراموش نکنید که مقاله ما را ادامه دهید، جایی که سبک های ترند 1403 را می شناسیم.

پیراهن های گل بلند

خب هوای عید به جذابیتش معروفه چون نه سرده و نه گرم و به همین دلیل می تونیم از هوا لذت ببریم و لباس های خوشگل بپوشیم.

از جمله لباس هایی که برای عید امسال مورد توجه خانم های جوان قرار گرفته و می تواند بسیار زیبا و مناسب برای مسافرت یا ماهونی باشد، پیراهن های گلدار بلند همراه با صندل های تخت و شال و کیف های زیبا است. جذابیت جسورانه و منحصر به فرد برای شما

سبک عید 1403

ترکیب خاکستری با قرمز گیلاسی

همیشه این اجناس لباس نیستند که تبدیل به یک ترند می شوند و هر ساله یک سری رنگ ها جلب توجه می کنند و در انبوهی از وسایل مانند کیف، کفش و لباس استفاده می شوند.

رنگ امسال خاکستری و قرمز گیلاسی است که بسیار پرطرفدار است به طوری که می توان گفت واقعا در کنار هم زیبایی خاصی می سازند. زیرا خاکستری رنگی خنثی است که می توان آن را با اکثر رنگ ها ترکیب کرد. از طرفی قرمز گیلاسی رنگی قوی و غلیظ است که می تواند هر رنگ خنثی را به خوبی غلیظ کند و خود به خود آن را نشان دهد. پس از استفاده از این دو رنگ در کنار هم، فراموش نکنید که این ترند امسال است.

سبک عید 1403

مدل جین سر تا پا

شلوار جین همیشه هر ساله مورد توجه خانم ها و مدها بوده است. شلوار جین مانند قانون نیوتن است: آنها هرگز ناپدید نمی شوند، فقط از شکلی به شکل دیگر تغییر می کنند! امسال می توانید استایل جین را از سر تا پا تکان دهید و به راحتی از زیبایی آن لذت ببرید.

شلوار جین رنگ های کم رنگ و پررنگی دارد، بنابراین هم کت و هم شلوار را می توان در طرح های مختلف پوشید.

سبک عید 1403

رنگ نارنجی و هلویی

حتما می دانید که رنگ ترند سال 2024 هلویی یا به عبارت دقیق تر رنگ زردآلوی له شده است که مثل هر سال روی خیلی چیزها تاثیر گذاشته و آن را به رنگ خودش تبدیل کرده است.

ترکیب این رنگ ها با نارنجی زیبایی جوان پسند و زیبایی به شما می دهد که می توانید آن را با کرم یا سبز ترکیب کنید.

سبک عید 1403

کت و پیراهن کوتاه

امسال از محصولات کشاورزی بسیار استفاده می شود. از تاپ و تی شرت گرفته تا کت های کوتاه و لباس های جین و غیره. مانتوهای کوتاه را می توان با شلوار جین و مدل و پارچه مامانی و همچنین با پیراهن های بلند که برای عید 1403 بسیار مد شده است ترکیب کرد.

فراموش نکنید که اگر می خواهید شیک پوش باشید و جوان و شیک به نظر برسید، نباید از چند کت کوتاه غافل شوید.

سبک عید 1403



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.