افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

سبک سلبریتی; کیم کارداشیان یکی از موفق ترین هالیوود در تجارت و مد است

  • کد خبر : 292658
سبک سلبریتی;  کیم کارداشیان یکی از موفق ترین هالیوود در تجارت و مد است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کیمبرلی نوئل کارداشیان متولد 21 اکتبر 1980 یک شخصیت رسانه اجتماعی، تاجر و بازیگر آمریکایی در هالیوود است. جالب است بدانید که این سلبریتی در ابتدا به خاطر دوستی اش با پاریس هیلتون (دختر صاحب هتل های هیلتون در سراسر جهان) توجه رسانه ها را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کیمبرلی نوئل کارداشیان متولد 21 اکتبر 1980 یک شخصیت رسانه اجتماعی، تاجر و بازیگر آمریکایی در هالیوود است. جالب است بدانید که این سلبریتی در ابتدا به خاطر دوستی اش با پاریس هیلتون (دختر صاحب هتل های هیلتون در سراسر جهان) توجه رسانه ها را به خود جلب کرد اما اکنون یکی از موفق ترین زنان هالیوود است. و در سال 2017 برند محصولات آرایشی خود را راه اندازی کرد. او نام KKW Beauty را ایجاد کرد که با استقبال خوبی روبرو شد و برند پوشاک Skims که توسط او تأسیس شد نیز بسیار محبوب است.

کیم در سال های بارداری خود با یک هواپیمای شخصی به فرانسه سفر کرد تا یک چیزکیک فرانسوی درست کند و باعث شد بسیاری از طرفدارانش از او به خاطر سفر با هواپیما از لس آنجلس به فرانسه برای خوردن یک چیزکیک انتقاد کنند.

کیم کارداشیان نیز به دلیل متفاوت بودن، زیبا و چشم نواز بودن استایل هایش در بین طرفداران مد و مد بسیار محبوب است، بنابراین شما را با استایل هایی از این شخصیت محبوب و موفق هالیوود آشنا می کنیم تا ایده بگیرید. پس با ما همراه باشید

71718af25bcaa8e5664c096472c7fb62

اولین استایلی که با هم می بینیم یک استایل شیک و زنانه از کیم کارداشیان است که بسیار شیک و با کت و شلوار پارچه ای مشکی ساده و سنجاق سینه با نگین های بسیار زیبا و براق است که زیبایی جذاب و عجیبی به سادگی آن می دهد. سبک. و می توانید از این سنجاق به جای گلدوزی روی کت خود استفاده کنید و ظاهر خود را تا حد امکان کامل کنید. مدل موی ساده و آرایش ساده کیم با رژ لب قرمز این ظاهر را شگفت انگیز کرده است، در کنار یک تاپ ساده مشکی به عنوان لایه داخلی و گوشواره های نگین دار ساده که توجه همه را به زیبایی باورنکردنی او جلب خواهد کرد.

2

استایل بعدی این خواننده که با هم دنبال می کنیم استایلی برای جشن تعیین جنسیت دوستان کیم است که با این سبک خاص و ساده اما زیبا در این مهمانی حاضر شدند. این مدل شامل یک بلوز کرم ساده است که از هر برندی در ایران می توانید تهیه کنید به همراه یک کیف گل بسیار زیبا. پیراهن مجلسی چرمی مری کیم در کنار سادگی بقیه لباس ها روح و زیبایی بیشتری به استایل او بخشیده و این تیپ را در کنار یک کفش پاشنه بلند به یکی از زیباترین تیپ های کیم تبدیل کرده است.

تحت عنوان

در پایان تیپ ساده و اسپرت این چهره بسیار شناخته شده دنیای مد و مد را در نظر می گیریم که می توانید با ایده گرفتن از این استایل تیپ اسپرت ساده و در عین حال زیبایی داشته باشید. لذت بردن از راحتی و زیبایی استایل شما کیم اینجا یکی از راحت ترین و پرطرفدارترین استایل های شماست که با پوشیدن شلوار لی مشکی و هودی ساده زغالی، کیف زیبا و کفش ورزشی راحت تهیه می شود و در عین حال زیبایی و زیبایی را القا می کند. ظرافت

تحت عنوان

آخرین کلمه

ما این سبک ها را گردآوری کرده ایم تا بتوانید از آن ها ایده بگیرید و از مدل های موجود در ایران که توسط طراحان قدر طراحی شده است استفاده کنید تا با قیمتی مناسب تر و مد جهانی با هزینه ای بسیار مناسب تهیه کنید. این را در نظر داشته باشید که برای شیک بودن نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و می توانید با خریدهای هوشمند ظاهر خود را به روز کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.