افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

سبک سلبریتی; جنیفر لوپز و کیم کارداشیان چهره به چهره در ترفندهای زیبایی خود

  • کد خبر : 302122
سبک سلبریتی;  جنیفر لوپز و کیم کارداشیان چهره به چهره در ترفندهای زیبایی خود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به وقتی صحبت از جستجوی بهترین ها در زیبایی می شود، افراد مشهور هالیوود مانند جنیفر لوپز در این علم متخصص هستند. قطعا پول در مراقبت از خودتان بی تاثیر نیست، اما صرف هزینه و پول نقد به تنهایی دلیل زیبایی سلبریتی ها نیست. شاید تعجب کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

وقتی صحبت از جستجوی بهترین ها در زیبایی می شود، افراد مشهور هالیوود مانند جنیفر لوپز در این علم متخصص هستند. قطعا پول در مراقبت از خودتان بی تاثیر نیست، اما صرف هزینه و پول نقد به تنهایی دلیل زیبایی سلبریتی ها نیست. شاید تعجب کنید که بدانید برخی از رازهای زیبایی او شامل کارهایی است که می توانید به راحتی در خانه انجام دهید.

از شامپوی کیم کارداشیان گرفته تا روغن بدن، هیچ چیز غیر متعارفی وجود ندارد که زیبایی شما را تکرار کند و برای شناختن آنها لازم نیست نخبه باشید. بیایید نکات و ترفندهای عجیب و غریب و شگفت انگیز زیبایی افراد مشهور را بیاموزیم.

بلیک لایولی از سس مایونز به عنوان ماسک مو استفاده می کند

گاهی اوقات بهترین ترفندها از مادر به دختر منتقل می شود. در اینجا این بازیگر محبوب راز زیبایی خود را به ما می گوید و فاش می کند که معمولا برای جلوگیری از خشک شدن موهایش از روغن یا مایونز استفاده می کند.

لاتین

6576c1250712492e981b5a1c346d1bd4

بلیک می‌گوید: «مامانم این ترفند عالی را به من یاد داد: قبل از دوش گرفتن به لایه‌های زیرین موهایش روغن یا سس مایونز می‌مالید، بنابراین هنگام شامپو کردن موهایش گره نمی‌خورد یا خشک نمی‌شد. آنها شکننده نیستند.

ژینت پالترو از موم برای کاهش التهاب استفاده می کند

اگر تا به حال از وب سایت او بازدید کرده باشید، می دانید که او دوست دارد نکات زیبایی عجیب و غریب را به اشتراک بگذارد و بارها با توصیه ها و نظرات او و همچنین زمانی که اشتیاق خود را برای محصولات ساخته شده با عسل به اشتراک می گذارد، به چالش کشیده شده است. محصولات با موم زنبور عسل برای کاهش التهاب تهیه می شوند.

e56a1164ae11d51da63599d395ca0c45

fcd3b83fbecb98fac79e81b2bfe85d72

او می گوید: “من عاشق محصولاتی هستم که زنبورها درست می کنند و بسیاری از مردم از آنها برای کاهش التهاب و جای زخم استفاده می کنند.” اگر در مورد این جادوی رنگ طلایی تحقیق کنید، واقعا شگفت انگیز است.

کیم کارداشیان قبل از ورزش از روغن بدن استفاده می کند

در میان سلبریتی ها می توانید برای ترفندهای زیبایی روی کیم کارداشیان حساب کنید. مادر سه فرزند ناز و زیبا ده ها ترفند مخفی در گنجینه خود دارد و گاهی اوقات برخی از آنها را علنی می کند. کیم می‌گوید من قبل از ورزش از روغن بدن استفاده می‌کنم زیرا پوست من را محکم نگه می‌دارد و از چین و چروک جلوگیری می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این ترفندها واقعاً به خوبی کار می کنند، اما آنچه واضح است این است که آنها به اندازه کافی برای کیم خوب بودند.

929f4c158328b1ea343993637cc95092

جنیفر لوپز از روغن زیتون استفاده می کند

جنیفر که چند روز دیگر بیش از یک ماه خواهد داشت، یکی از رازهای زیبایی خود را برای مجله ووگ به اشتراک گذاشته است که استفاده از روغن زیتون برای مو و پوست است که یکی از چیزهایی است که از خاله و عمه اش یاد گرفته است. مادر الا می گوید بعد از حمام مقدار کمی روغن زیتون روی موهای خود استفاده کنید و کمی به پوست خود بمالید. از آنجایی که او در 55 سالگی یکی از زیباترین های دنیای هالیوود است، به نظر می رسد باید از تک تک کلمات زیبایی او نهایت استفاده را ببریم.

e4f6fe98ae7aed5b64ce8b5a96425051

9c18f0f0c57e15fa3413cd6f18e05df9

آخرین کلمه

برای زیبا به نظر رسیدن نیازی به صرف هزینه زیاد ندارید و باید به ترفندهای مخفی افراد با تجربه در این زمینه گوش دهید و به راه خود ادامه دهید تا با چیزهای رایجی که در خانه شما یافت می شود بدرخشید. . گاهی حقه ها به نفع ماست، اما آنها را نادیده می گیریم.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.