افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

سبک خاص کافی شاپ رفتن / نگو وای این مهمه؟ بله همینطور است. شما نمی خواهید عکس ها را دوست داشته باشید.

  • کد خبر : 153411
سبک خاص کافی شاپ رفتن / نگو وای این مهمه؟  بله همینطور است.  شما نمی خواهید عکس ها را دوست داشته باشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید نشان دهید که چقدر مراقب ظاهر و استایل خود هستید یا آنچه را که فکر می کنید خوب می پوشید و بدون توجه به جایی که می روید از خانه خارج شوید؟ اگر جزو دسته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید نشان دهید که چقدر مراقب ظاهر و استایل خود هستید یا آنچه را که فکر می کنید خوب می پوشید و بدون توجه به جایی که می روید از خانه خارج شوید؟ اگر جزو دسته اول هستید باید به شما تبریک بگوییم و اگر جزو دسته دوم هستید باید به شما بگوییم که این روش می تواند به ضرر شما تمام شود، زیرا یک سری لباس وجود دارد که شما را پیرتر نشان می دهد. اگر می خواهید در یک مهمانی دخترانه شرکت کنید نباید به سراغ آنها بروید زیرا از بقیه بزرگتر به نظر می رسید و البته در مطالب قبلی در این مورد صحبت کردیم و می توانید آن را بخوانید.

بنابراین باید توجه داشته باشید که چه چیزی و چه زمانی می خواهید بپوشید، زیرا همانطور که هر کلمه جایی دارد و هر نقطه جایی، لباس ها نیز برای خود جایی دارند، هر نوع برای یک موقعیت خاص است، مثلا شما . شما نمی توانید با لباس مناسب برای مصاحبه شغلی به یک مهمانی بروید، زیرا مانند یک چوب قورت می خورید و بسیاری از افراد ممکن است حتی نتوانند با شما صحبت کنند. حالا در همین حین می خواهیم در مورد آن روش خاص کافه رفتن با شما صحبت کنیم که با توجه به اینکه این روزها هوا سرد است و افراد زیادی به کافه می روند، ممکن است برای شما مفید باشد، زیرا بالاخره ما در این فضا تعداد زیادی عکس بگیرید و ما آنها را در صفحه خود قرار دهیم، پس معطل نکنید و بدانید که برای این موقعیت از چه نوع استفاده کنیم.

برای قرارهای دوستانه در کافه چه بپوشیم؟

این روزها دیگر مثل قدیم نیست که می خواستیم دوستمان را ببینیم، باید در پارک همدیگر را می دیدیم، یا او به خانه ما می آمد یا ما به خانه اش می رفتیم و اکثر اوقات خانواده ها مخالف بودند زیرا آنها این کار را نمی کردند. دوست دارند دخترشان به خانه غریبه ها برود. امروزه کافه ها آنقدر زیاد است که بسیاری از ما با دوستان خود در این مکان ها قرار می گذاریم و از آنجایی که عمومی هستند، خانواده ها هیچ شکایتی ندارند و از این موضوع رضایت بیشتری دارند.

بنابراین باید گفت که کافه داران خوشحال هستند. اما آیا واقعاً باید به کافه برویم و فقط از غذاها و نوشیدنی هایمان عکس بگیریم، یعنی از خودمان عکس بگیریم و بعد یک متن خنده دار و فلسفی درباره داستان بگذاریم؟ نه دوست مواظب این قرارها باش چون جوانی زودگذره البته جوری رفتار نکن که میخوای بری عروسی!

برای این تاریخ بهتر است لباس های سبک و راحت و سبک کژوال داشته باشید و از آنجایی که غیبت های دختران بی پایان است و می تواند طولانی باشد، باید لباسی بپوشید که نه گرمتان کند و نه سردتان، مثلا شنل. ورق ها گزینه خوبی هستند. در گرما آن را به عنوان کت می پوشید و در سرما آن را زیر کت یا کاپشن خود می پوشید، بنابراین اگر گرم هستید و لباس بیرونی خود را درآورید، لباس شما به خوبی می آید.

نوع خاص برای رفتن به کافی شاپ.

نوع خاص برای رفتن به کافی شاپ.

برای یک قرار عاشقانه در کافه چه بپوشیم؟

خیلی از خانم ها همین جا وحشت می کنند وقتی که نباید وحشت کنند و نمی دانند چه بپوشند و چه انتخاب کنند و حتی بسیاری از آنها به این نتیجه می رسند که برای این تاریخ لباس ندارند! خب دوست عزیز، شما لباس های زیادی دارید، اما نباید وحشت کنید، پس ابتدا یک نفس عمیق بکشید و مهم ترین چیز را به خاطر بسپارید: «نباید طوری لباس بپوشم که شبیه خودم نباشد. ” همین جمله کافی است تا به خود بیایید و با خود بگویید. خوب، این هم یک تاریخ است، پس بیایید با بهترین تیممان کار کنیم.

بعد از این مرحله باید مشخص کنید که می خواهید در سفره خانه سنتی باشید یا سفره خانه مدرن، زیرا در سفره خانه های سنتی بهتر است سبک کلاسیک باشد و در سفره خانه های مدرن بهتر است سبک های مدرن تری البته در هر دو صورت بهتر است از رنگ های پر زرق و برق استفاده نکنید و رنگ های تیره یا خنثی مانند سفید، خاکستری، آبی سرمه ای و مشکی را انتخاب کنید، به این ترتیب اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت، به خصوص اگر قصد ازدواج دارید و آن را انجام دهید. اولین جلسه شماست، نگران نباشید، زمان زیادی برای سبک های رنگی وجود دارد.

نوع خاص برای رفتن به کافی شاپ.

نوع خاص برای رفتن به کافی شاپ.

در زمستان چه لباسی برویم کافه؟

قبلا گفته بودیم برای رفتن به کافه در زمستان چه لباسی باید بپوشید، اما اجازه دهید موضوع را کمی بیشتر باز کنیم. خوب مشخصه که داخل کافه به دلیل ازدحام جمعیت و در نهایت وسایل گرمایشی گرم است پس نیازی به پوشیدن چند لایه لباس نیست. اگر پیاده نمی روی و با ماشین می روی، ژاکت. و کت ترنچ ممکن است بهترین گزینه باشد، و اگر قصد پیاده روی دارید، یک ژاکت، ژاکت پایین، جلیقه یا کت به همراه داشته باشید و زیر آن لباس مناسب برای درآوردن تاپ خود بپوشید و همچنین بدون چکمه و نیم بوت انجام دهید.

نوع خاص برای رفتن به کافی شاپ.

نوع خاص برای رفتن به کافی شاپ.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.