افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

سبک جدید بایدن برای ظلم به مردم غزه/ ما از این مرگ ها ناراحتیم!

  • کد خبر : 117574
سبک جدید بایدن برای ظلم به مردم غزه/ ما از این مرگ ها ناراحتیم!

رئیس جمهور آمریکا که در مینه سوتا سخنرانی می کرد، ادامه داد: نمی توان تحت تاثیر تصاویر فلسطینی های رنج کشیده قرار نگرفت. وی در ادامه تاکید بر اینکه تل آویو حق پاسخگویی و مسئولیت دفاع از ساکنان فلسطین اشغالی در برابر حملات علیه آنها را دارد، یادآور شد: اسرائیل (رژیم) باید این کار را […]

رئیس جمهور آمریکا که در مینه سوتا سخنرانی می کرد، ادامه داد: نمی توان تحت تاثیر تصاویر فلسطینی های رنج کشیده قرار نگرفت.

وی در ادامه تاکید بر اینکه تل آویو حق پاسخگویی و مسئولیت دفاع از ساکنان فلسطین اشغالی در برابر حملات علیه آنها را دارد، یادآور شد: اسرائیل (رژیم) باید این کار را به گونه ای انجام دهد که با قوانین بشردوستانه و حفاظتی سازگار باشد. غیرنظامیان اولویت دارند

بایدن رئیس جمهور آمریکا افزود: ما به فشار بر اسرائیل برای احترام به قوانین بین المللی در مورد حمایت از غیرنظامیان در جنگ ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه همه ما تصاویر ویرانگر غزه و کودکان فلسطینی را که برای والدین از دست رفته خود فریاد می زنند، دیده ایم، گفت: از دست دادن جان بیگناهان در غزه حادثه غم انگیزی است و ما از این مرگ ها ناراحت هستیم.

وزرای کابینه اسرائیل روی یکدیگر افتادند / پاسخ کوبنده وزیر دارایی به یوآو گالانت

رئیس جمهور آمریکا در ادامه با بیان اینکه گشایش گذرگاه رفح پس از دیپلماسی شدید و فوری آمریکا با شرکای خود در منطقه صورت گرفت، افزود: شرایط برای خروج هزاران خارجی دیگر که در حال حاضر در منطقه بوده اند، فراهم شده است. نوار غزه به زودی تکمیل و در اختیار آنها نیز قرار خواهد گرفت.

بایدن با اشاره به اینکه ما به تلاش برای افزایش ارسال کمک های بشردوستانه به غزه ادامه خواهیم داد، گفت: «اگرچه تعداد کامیون هایی که به غزه می روند به طور قابل توجهی در حال افزایش است، اما هنوز راه زیادی در پیش داریم».

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به حمایت های بشردوستانه از مردم بی گناه غزه که نیازمند کمک هستند ادامه خواهد داد، تاکید کرد: دولت من شبانه روز برای آزادی گروگان های حماس تلاش می کند و من به این موضوع خوشبین هستم.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از روز شنبه 24 مهرماه 1392 برابر با 16 مهرماه 1392 از غزه (جنوب فلسطین) عملیات غافلگیرانه ای موسوم به «طوفان الاقصی» را علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند. و این رژیم باید تلافی کند و شکست خود را جبران کند و عملیات مقاومت را که تمام گذرگاه های نوار غزه را بسته و این منطقه را بمباران می کند، متوقف کند.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی تحت عنوان دفاع از خود عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو برای ادامه کشتار وحشیانه کودکان و زنان فلسطینی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.