افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سبک تاریک در زمستان، تو سفیدی مثل برف و سیاهی مثل صفحه شطرنج / اینطور بگذار

  • کد خبر : 130518
سبک تاریک در زمستان، تو سفیدی مثل برف و سیاهی مثل صفحه شطرنج / اینطور بگذار

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- احتمالا برای شما هم پیش آمده که اصطلاحی را بشنوید و بعد به معنای سوال باشد، مخصوصاً در دنیای مد که اصطلاحات زیادی وجود دارد و اگر مد و یک سری از آنها را دنبال کنید، می دانید که چیست. خیلی تکراری، مثل سبک هایی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- احتمالا برای شما هم پیش آمده که اصطلاحی را بشنوید و بعد به معنای سوال باشد، مخصوصاً در دنیای مد که اصطلاحات زیادی وجود دارد و اگر مد و یک سری از آنها را دنبال کنید، می دانید که چیست. خیلی تکراری، مثل سبک هایی که متنوع هستند و بعد از آگاهی از آنها می توانید آنها را روی جلد خود پیاده کنید، نمی دانید، مانند سبک تاریک که مطمئناً بسیاری از ما حتی در مقطعی این سبک را امتحان کرده ایم. اما شاید ما نام او را نمی دانستیم.

استایل تیره یا تیره سبکی از پوشش است که در آن افراد لباس های خود را بر اساس رنگ های تیره یا آمبره و بیشتر اوقات رنگ هایی مانند مشکی، شرابی، خاکستری تیره و … انتخاب می کنند. از استایل ها استفاده می شود، با این حساب بسیاری از ما استایل های تاریک داریم. سبک هایی در جشن فارغ التحصیلی که با رنگ مشکی بسیار جذاب به نظر می رسند و بی دلیل نیست که بگوییم مشکی رنگ عشق است. بنابراین مشکی بودن این استایل بیشتر است و از همه اکسسوری ها نیز به یک رنگ استفاده می شود و حتی برخی افراد آرایش مشکی و دودی دارند، حالا در مورد استایل تیره بیشتر می گوییم.

مزایای سبک

  • راحتی: استایل تیره بسیار ساده است و برای داشتن آن فقط باید اکسسوری های لباس خود را مشکی انتخاب کنید و در نهایت برای ایجاد یک سری تغییرات، تناژهای روشن این رنگ را انتخاب کنید.
  • مناسب برای اکثر موقعیت ها: موقعیت های مختلف نیاز به لب های متفاوتی دارند اما یکی از ویژگی های آن این است که تقریبا برای هر موقعیتی مناسب است و می توانید با آن استایلی رسمی یا غیر رسمی داشته باشید و در هر محیطی ظاهر شوید.
  • با تک رنگ داشتن تنوع داشته باشید: خیلی ها فکر می کنند با استفاده از تک رنگ در این مدل پوشش، امکان ایجاد یکنواختی در استایل ما وجود خواهد داشت، در حالی که می توانیم به جای ایجاد رنگ، به دنبال تنوع در رنگ لباس باشیم. . تنوع در جنس و بافت آن، به عنوان مثال، می توانید یک پیراهن نخی مشکی را با یک کت چرم مشکی بپوشید یا شلوارهایی از این نوع را انتخاب کنید.
  • شما را لاغر نشان می دهد: یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد استایل تیره این است که شما را لاغر نشان می دهد، زیرا علاوه بر پوشیدن یک رنگ که شما را لاغر نشان می دهد، مشکی هم می پوشید که یکی از رنگ هایی است که افراد را لاغر نشان می دهد. بنابراین این استایل برای افرادی که کمی چاق هستند و می خواهند لاغرتر به نظر برسند بسیار مناسب است.

سبک تاریک

سبک تاریک

چگونه استایل تیره داشته باشیم؟

درست است که گفتیم داشتن استایل تیره آسان است، اما موضوع اینجاست که هنگام پوشیدن لباس های تمام مشکی باید توجه ویژه ای به انتخاب پارچه مناسب برای استایل خود داشته باشیم، زیرا از انواع مختلفی استفاده می کنیم. استفاده از پارچه ها به سبک تیره می تواند استایل شما را بسیار جذاب و شکیل کند و از یکنواختی دوری کند و با رعایت این نکته می توانید برای داشتن استایل تیره به این مهم دست یابید.

بنابراین اولین قانون تنوع در نوع و مدل لباس است، مثلاً به عنوان یک خانم می توانید کت مشکی را انتخاب کنید و ساق های چرمی را در پهلو بپوشید یا به عنوان یک مرد می توانید یک کت چرم مشکی داشته باشید. با یک پیراهن زیر، کلاسیک مردانه بپوشید و ظاهر خود را با یک شلوار جین کامل کنید. البته خانم‌ها می‌توانند لباس‌های ابریشمی و توری مشکی را انتخاب کنند که با توجه به طرح و پارچه جذاب‌شان می‌تواند تغییر بزرگی در استایل شما باشد.

در کنار این تم ها، هرگز نباید از اکسسوری هایی مانند دستبند و گردنبند مشکی، عینک دودی مشکی، کلاه به این رنگ و کیف و کفش مشکی جذاب که می تواند استایل شما را برجسته کند غافل شوید.

سبک تاریک

سبک تاریک

در چه فصل هایی باید استایل داشته باشیم؟

مشکی را می‌توان از آن دسته رنگ‌های جذابی دانست که با امتحان کردن آن می‌توانید در هر فصلی زیبا به نظر برسید، البته اگرچه این استایل را می‌توان در چهار فصل هم پوشید، اما بهتر است از پوشیدن آن در فصل تابستان خودداری کنید، زیرا احتمالا باید بدانید که لباس مشکی در فصول گرم سال گرمای بیشتری جذب می کند و به همین دلیل شما را آزار می دهد، به همین دلیل بهتر است در تابستان و روزهای آفتابی از رنگ های روشن تر استفاده کنید اما می توانید از بقیه فصول لذت ببرید. با زیبایی از این رنگ استایلی بسازید که دست شما را برای هر استایلی، از کژوال تا رسمی، باز بگذارد.

سبک تاریک

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.