افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سبک تابستانی نیاز به کت گلدار دارد، نه کت مشکی. پس جسور باشید و گلها را اینگونه بپوشید.

  • کد خبر : 24210
سبک تابستانی نیاز به کت گلدار دارد، نه کت مشکی.  پس جسور باشید و گلها را اینگونه بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع تابستان و بهار و رویش گل های زیبا در طبیعت، استایل مردم به سمت رنگ ها و نقش های روشن و هماهنگ با فصل می رود. بنابراین انتخاب مانتو گلدار به جای مانتو مشکی انتخاب کاملا درستی است چرا که استایل تابستانی لباس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع تابستان و بهار و رویش گل های زیبا در طبیعت، استایل مردم به سمت رنگ ها و نقش های روشن و هماهنگ با فصل می رود. بنابراین انتخاب مانتو گلدار به جای مانتو مشکی انتخاب کاملا درستی است چرا که استایل تابستانی لباس های رنگارنگ و شاد را می طلبد. به نظر شما چرا گل ها؟ چرا الگوهای دیگر را ارائه نمی دهیم؟ زیرا گل یکی از ظریف ترین عناصر طبیعت است که زیبایی خاصی دارد و احساسات را در بیننده برمی انگیزد. به همین دلیل استفاده از طرح گل خاص می تواند تصمیم مناسبی برای استایل شما باشد. همچنین با انتخاب لباس های گلدار توجه خود را به تغییر فصل و ترندهای روز نشان می دهید. پس اگر می خواهید استایلی مد روز و تابستانی را تجربه کنید، بهتر است از استایل گلدار کمک بگیرید و لباس های گلدار مانند تاپ گلدار یا حتی شلوارهای گلدار را برای تکمیل تیپ خود انتخاب کنید. البته ترکیب کت گلدار تا حدودی دشوارتر از مانتو ساده بدون پرینت است، بنابراین اگر این مانتو را برای استایل تابستانی خود انتخاب می کنید، لازم است اصول و قواعد ترکیب آن را بدانید.

فراموش نکنید که لباس های پرینت یا رنگ های زیاد همیشه با لباس های ساده و بدون پرینت بهتر به نظر می رسند، البته این یک قانون کلی است و در دنیای مد و استایل استثناهایی وجود دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای گلدار آشنا شوید.

شنل گل

شنل گل ابریشم; تابستانی شاد و خنک داشته باشید.

معمولا ترکیب لباس ها با طرح ها و رنگ های مختلف طبق نظر و سلیقه شما انجام می شود. پس فراموش نکنید که چیزی که دوست دارید بیاورید و حس خوبی به شما بدهد. اما گاهی اوقات متخصصان دنیای مد و مد اصول کلی می گویند که به شما کمک می کند به طراحی دلخواه و راحت برسید. پیشنهاد ما برای استایل تابستانی 1402 انتخاب مانتو حریر گلدار است، این مانتوها معمولا تناسب راحت و سبکی دارند و می توانند گزینه مناسبی برای استایل های کژوال و کلاسیک و رسمی باشند. برای مثال می توانید یک مانتو ابریشمی گلدار با شلوارهای شلوار و کفش پاشنه بلند بپوشید تا ظاهری نیمه رسمی داشته باشید.

شنل گل

شنل گل

گل های ژاکارد و مجلسی را فراموش نکنید. لباس گلدار اما لاکچری

گل ها طرح های زیبایی هستند که هم در بین خانم ها و هم در آقایان طرفداران زیادی دارند پس اگر شما هم از طرفداران این الگوی زیبا هستید بهتر است نحوه قرار دادن و پوشیدن آن را به سبک رسمی و کلاسیک یاد بگیرید. مانتوهای ژاکارد گربه ای و گلی می توانند گزینه های خوبی برای استایل تابستانی و کلاسیک شما باشند، اما به نظر شما چگونه می توان آنها را با هم ترکیب کرد؟ همانطور که از نام استایل مشخص است، برای تکمیل ظاهر خود به کمک عناصر مکمل نیاز دارید، برای مثال کافی است کفش پاشنه دار، شال یا روسری ساتن ابریشمی یا یک کاغذ ساتن زیر آن بپوشید. کت برای افزودن استایل. تجمل و جذابیت را تجربه کنید.

شنل گل

شنل گل

از لوازم گلدار استفاده کنید

طرح های گل یکی از مهم ترین انتخاب های دنیای مد در طول تاریخ بوده است. احتمالاً شنل گلدار به دلیل مجاورت با لباس سنتی مادران و مادربزرگ ها، حس نوستالژی و راحتی را برای شما تداعی می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای اولین بار در قرن دوازدهم، چینی ها پارچه هایی با طرح های گل تولید کردند و لباس های خود را با این گل های زیبا و متنوع تزئین کردند. اما نکته جالب در مورد این سبک این است که امروزه آنقدر محبوب و فراگیر شده است که حتی اکسسوری های آن نیز می توانند استایل ساده شما را از یک جهت به سمت دیگر تغییر دهند.

شنل گل

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.