افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

سبک تابستانی با شنل و دهان; بلوز و شلوار همیشه موجود، مانتو و ساری را امتحان کنید.

  • کد خبر : 24258
سبک تابستانی با شنل و دهان;  بلوز و شلوار همیشه موجود، مانتو و ساری را امتحان کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز کت و شلوار یا سرهمی زنانه یکی از لباس هایی است که از ترندهای فصل تابستان محسوب می شود، بنابراین به جای تاپ و شلوار می توانید ست کت و شلواری را امتحان کنید تا ظاهری شیک و در عین حال راحت داشته باشید. ساری، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز کت و شلوار یا سرهمی زنانه یکی از لباس هایی است که از ترندهای فصل تابستان محسوب می شود، بنابراین به جای تاپ و شلوار می توانید ست کت و شلواری را امتحان کنید تا ظاهری شیک و در عین حال راحت داشته باشید. ساری، لباس، سرهنگ و … همه آنها نام یک نوع لباس هستند که عمدتاً زنان می پوشند. این لباس زنانه در قسمت بالا دارای دو بند است که برای بالا نگه داشتن لباس روی شانه ها قرار می گیرد. البته اگر بخواهیم به تاریخچه این لباس پرکاربرد اشاره کنیم باید بگوییم که اورال ها در اصل برای کار و به عنوان لباس کار ساخته شده اند. پوشاندن کامل این نوع لباس ها آنها را به محافظ خوبی برای بدن در برابر انواع آسیب های خارجی مانند نور خورشید تبدیل کرده است. البته بد نیست بدانید که روپوش های اولیه از الیاف ضخیم و محکم و پارچه هایی مانند جین و پارچه جناغی ساخته می شدند و فقط به عنوان لباس کار می پوشیدند. پس تا حدودی اورال های امروزی هم از نظر کارایی و هم از نظر طرح و نوع پارچه با نسخه اصلی تفاوت دارند.

امروزه ساری ها در مدل های مختلف و برای مصارف مختلف طراحی و تولید می شوند، یعنی مثلاً برای رفتن به مهمانی یا برای یک تیپ غیررسمی و برای رفتن به خیابان می توانید اورال بپوشید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل‌های تابستانی با لباس‌های مجلسی و مانتو آشنا شوید.

مانتو و اورال

مانتو دهانی و بلند; چه در برج ایفل و چه در ساحل، لوکس تابستان را تجربه کنید

شاید برای شما کمی عجیب باشد که بدانید هیچ محدودیت سنی برای پوشیدن لباس سرهمی وجود ندارد، این لباس ها برای زنان، مردان و حتی کودکان طراحی و تولید شده اند. پس اگر می خواهید در هر سنی جذاب بپوشید، بهتر است در کمد خود یک سرهنگ داشته باشید. می توانید از اورال برای مهمانی های رسمی و یا برای مسافرت و پیاده روی در ساحل استفاده کنید، کافی است با توجه به کاربری خود اورال را انتخاب کنید و با وسایلی هم سبک ترکیب کنید. به عنوان مثال اگر این لباس را برای سفر یا رفتن به ساحل انتخاب کرده اید، می توانید با صندل های باندی، مانتوهای بلند و عبایی ها و شال های رنگارنگ و شاد برای تکمیل لباس خود به خودتان کمک کنید.

مانتو و اورال

مانتو و اورال

کت دهان و کوتاه; والپیپرهای مد تابستانی را فراموش نکنید.

سرهمی ها به دلیل ظاهر اسپرت، اغلب بیشتر به سبک کژوال پوشیده می شوند. علاوه بر این از پارچه های مختلفی برای تهیه آن استفاده می شود که رایج ترین آنها جین است. دهانی ها نیز مانند سایر اقلام سبک دارای رنگ ها و مدل های متفاوتی هستند. اما برای استایل های کژوال و پوشیدن آن ها با کت کوتاه یا کت کتان، بهتر است از کتانی یا سرهمی نخی استفاده کنید. البته فراموش نکنید که باید شلوار Vans را متناسب با این لباس ها بپوشید، زیرا این مدل از لباس ها برای کفش های پاشنه بلند چندان مناسب نیست، اما کفش های پاشنه بلند بهتر است با لباس های رسمی بپوشید.

مانتو و اورال

مانتو و اورال

کت اورال و مجلسی; چرا با ساری به مهمانی نمی روی؟

همانطور که اشار کریم در قسمت های قبل اشاره کرد، اورال ها انواع مختلفی دارند که یکی از پرطرفدارترین انواع آن در تابستان، نوع مجلسی است. می‌توانید این لباس‌های کرپ و رسمی را با لباس‌های ژاکارد یا لباس‌های حریر مجلل ست کنید تا ظاهری ظریف و برازنده را تجربه کنید. کفش های پاشنه بلند و کیف های دستی یا کلاچ می تواند به شما در تکمیل این لباس کمک کند، بنابراین از پوشیدن کفش های کتانی و کفش های تخت با این نوع مانتو خودداری کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نوع دهان‌ها معمولاً به دلیل حالت برهنه‌شان، کمر شما را باریک‌تر و بلندتر نشان می‌دهند.

مانتو و اورال

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.