افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

سبک بهاری با رنگ طبیعت; تمام استایل زیبا و جذاب با مانتو و اکسسوری سبز.

  • کد خبر : 19356
سبک بهاری با رنگ طبیعت;  تمام استایل زیبا و جذاب با مانتو و اکسسوری سبز.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سبز رنگ زیبایی است که می توانید آن را در هر فصلی از سال بپوشید اما پوشیدن آن در فصل بهار مزیت دیگری نیز دارد زیرا رنگ طبیعت به شما احساس نشاط و سرزندگی می دهد. این رنگ جذاب از ترکیب آبی و زرد به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سبز رنگ زیبایی است که می توانید آن را در هر فصلی از سال بپوشید اما پوشیدن آن در فصل بهار مزیت دیگری نیز دارد زیرا رنگ طبیعت به شما احساس نشاط و سرزندگی می دهد. این رنگ جذاب از ترکیب آبی و زرد به دست می آید و از نظر روانی حس آرامش را از آبی و خوش بینی را از زرد القا می کند.

رنگ های سبز رنگ های مختلفی دارد، مانند سبز نعنایی، سبز زیتونی، سبز زمردی، سبز خزه ای، سبز ارتشی و سبز پسته ای. از آنجایی که دامنه این رنگ بسیار گسترده است، گزینه های زیادی برای ترکیب در دسترس دارید. بنابراین برخلاف تصور خیلی ها داشتن ظاهری شیک با رنگ سبز اصلا کار سختی نیست فقط کافی است بهترین رنگ هایی را که می توان در کنار آن قرار داد را بشناسید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اصول مد با رنگ های طبیعی را به شما بگوییم.

ترکیب مانتو سبز با رنگ های روشن

رنگ های سفید، کرم و آبی روشن از جمله رنگ هایی هستند که در کنار کت سبز می توانند ظاهری ظریف و جذاب برای شما ایجاد کنند. خوبی این سه رنگ این است که می توان آنها را با هر رنگ دیگری ترکیب کرد، بنابراین با داشتن لباس هایی به این رنگ، در واقع آن را با تیر دو نشان داده اید، زیرا می توانید آنها را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید.

ترکیب مانتو سبز با رنگ های تیره

مشکی، آبی زغالی و سرمه ای نیز از جمله رنگ هایی هستند که ترکیبی چشم نواز در کنار کت سبز ایجاد می کنند. این رنگ ها گزینه ای عالی برای قرارهای کاری هستند. اگر می خواهید از رنگ سومی برای این ترکیب استفاده کنید، قهوه ای، شکلاتی و نسکافه ای انتخاب های خوبی هستند.

ساعت

کت سبز را با رنگ های روشن ترکیب کنید.

اگر می خواهید یک پالت رنگ شاد با لایه سبز ایجاد کنید، گزینه های لیمویی، نارنجی، صورتی و قرمز ایده های خوبی هستند. انتخاب رنگ های روشن جسارت زیادی می خواهد، بنابراین اگر تا به حال این رنگ ها را امتحان نکرده اید، می توانید اکسسوری هایی را با رنگ های روشن انتخاب کنید. یک کیف نارنجی با ژاکت سبز و شلوار کرم استایل جذابی به شما می دهد.

به

چگونه از لوازم جانبی سبز استفاده کنیم؟

کیف سبز یکی از اکسسوری های جذابی است که به راحتی با استایل تک رنگ ترکیب می شود. مانتو و شلوار سفید در کنار کیف سبز و شال سبز بسیار زیبا به نظر می رسد. به همین ترتیب، یک کت مشکی و تلمبه‌های مشکی با کیف سبز لباسی جذاب می‌سازد. یک گردنبند یا گوشواره با سنگ سبز با پیراهن مشکی ظاهری خیره کننده برای شما ایجاد می کند. صندل سبز روشن و شلوار سفید ترکیب جذابی است.

لباس + سبز

شال یا روسری سبز؛ گزینه ای مناسب برای هر رنگ پوست.

شال و روسری از اکسسوری های مهمی هستند که رنگ آن باید متناسب با رنگ پوست، کت و سایر لباس ها انتخاب شود. سبز از آن دسته رنگ هایی است که طیف رنگی آن بسیار گسترده است و افراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند. اگر سفید پوست هستید بهتر است سراغ سبز روشن نروید چون شما را بی روح می کند، برخلاف سبز زمردی و یشمی خیلی به شما می آید. اگر سبز هستید، هنوز هم می توانید سبز شوید، سبز یشمی با سبزه ها بسیار مناسب است.

1-3+ (1)

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد و مد ما را دنبال کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.