افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

سبک آکادمی سانیا سالاری در طرح مطرب; بنفش عشاق با لباس قرمز بسیار خاص است

  • کد خبر : 19605
سبک آکادمی سانیا سالاری در طرح مطرب;  بنفش عشاق با لباس قرمز بسیار خاص است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سانیا سالاری متولد 29 تیر 1368 در بوشهر بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته تدوین فیلم است. او فعالیت هنری خود را در تئاتر با چهره های آشنا آغاز کرد و با سریال ویجودوگان وارد صحنه تلویزیون شد و به چهره ای آشنا تبدیل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سانیا سالاری متولد 29 تیر 1368 در بوشهر بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته تدوین فیلم است. او فعالیت هنری خود را در تئاتر با چهره های آشنا آغاز کرد و با سریال ویجودوگان وارد صحنه تلویزیون شد و به چهره ای آشنا تبدیل شد. یک سال بعد با انتشار این مجموعه با سامان صفری و حضور چهره هایی چون شاهرخ اشتاخاری، پانته آ بهرام و حمید گودرزی به اوج شهرت رسید. به طور کلی می توان گفت سانیا سالاری بازیگر جوان و با استعداد ایرانی است که در فیلم ها و سریال ها بازی کرده است. از مهمترین آنها سریال دلدادگان و گیسو بود که این بازیگر در آن خوش درخشید. جدای از بحث فعالیت هنری سانیا سالاری، یکی از بحث هایی که بیش از همه توجه او را به خود جلب کرده است، سبک و سیاق پوشش این زن جوان است. در کل از رنگ های روشن به خصوص زرد استفاده می کند و تا حدودی می توان گفت برای انتخاب لباس هایش از استایل های آکادمیک و کژوال استفاده می کند.

سبک آکادمی خاکستری نوعی سبک پوششی زیبا و ساده است که از ترکیب رنگ های تیره و روشنی که در طبیعت می بینیم الهام گرفته شده و حالتی متوسط ​​دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از ظاهر خاکستری آکادمی سانیا سالاری آشنا شوید.

سبک سانیا سالاری

نگاه قرمز و خاکستری آکادمی سانیا سالاری در اکران خصوصی مطرب

همانطور که در بالا اشاره کردیم، سانیا سالاری یکی از بازیگران شیک پوش ایرانی است که برای انتخاب لباس خود از سبک آکادمی استفاده می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در لایه های عمیق این سبک، قسمت هایی از این سبک که از رنگ های تیره استفاده می کنند، به سبک گوتیک نزدیک است، اما رنگ های روشن آن ترکیبی ظریف و زیبا ایجاد می کند. پیراهن های نخی یا کت های ساخته شده با الیاف طبیعی سازگار با طبیعت نیز از اقلام اصلی این سبک محسوب می شوند.

سبک سانیا سالاری

سبک سانیا سالاری

سانیا سالاری و رنگ مورد علاقه; به زیبایی خورشید

یکی از رنگ های مورد علاقه سانیا سالاری که در بیشتر تیپ های او دیده می شود زرد است. البته فراموش نکنید که افرادی که به سبک آکادمی گری لباس می پوشند از رنگ هایی که در طبیعت دیده می شود برای انتخاب لباس خود استفاده می کنند. از این رو می توان گفت استفاده سانیا سالاری از رنگ زرد در تمامی آیتم های استایل چیز عجیبی نیست. فرقی نمی کند چه فصلی و چه زمانی از سال باشد، سانیا سالاری معمولاً در استایل های خود زرد می پوشد. خردل یا سفید به وفور استفاده می شود.

سبک سانیا سالاری

سبک سانیا سالاری

سانیا سالاری با کت بلند شتری در یک اکران، بدون تاریخ، بدون امضا

سانیا سالاری در انتخاب اجناس این سبک نیز مانند دیگر استایل هایش از رنگ های موجود در طبیعت الهام گرفته است و می توان گفت مثل همیشه ساده به نظر می رسد. جالب است بدانید که در آکادمی استایل، ترکیب هایی که در سال های اخیر به دلیل تلاش طراحان برای بازگرداندن دنیای مد به طبیعت، بیش از پیش دیده شده است؛ از المان هایی مانند کاپشن های طوسی یا شتری، استایل های تک رنگ با رنگ های برگرفته از طبیعت و کاپشن های سبز زیتونی استفاده می شود. سانیا سالاری همانطور که در تصاویر زیر می بینید تا حدودی سبک کولی یا بوهمیایی دارد.

سبک سانیا سالاری

به نظر شما چه جنبه های دیگری از گونه شناسی و سبک سانیا سالاری قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.