افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

سبک آوانگارد مه لقا مینوزاد در فرافکنی آتابایی; تلویزیون نیکان در سینما خیلی جسور است!

  • کد خبر : 22989
سبک آوانگارد مه لقا مینوزاد در فرافکنی آتابایی;  تلویزیون نیکان در سینما خیلی جسور است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مه لقا مینوس زاد متولد 3 اردیبهشت 1379 در تهران و بازیگر است. مدرک تحصیلی او لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است و می توان گفت از سال 1393 در سن 14 سالگی با تئاتر “چشم ما به تاریکی عادت دارد” که در رشته تئاتر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مه لقا مینوس زاد متولد 3 اردیبهشت 1379 در تهران و بازیگر است. مدرک تحصیلی او لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است و می توان گفت از سال 1393 در سن 14 سالگی با تئاتر “چشم ما به تاریکی عادت دارد” که در رشته تئاتر اجرا می شد به طور جدی فعالیت خود را آغاز کرد. هنر . . . مه لقا مینوس زاد در سریال حکایت های کمال نقش ریحانه را بازی کرده است اما جالب است بدانید که او با بازی در فیلم آتابایی و سریال نیکان به شهرت رسید و به شهرت رسید. البته او سال ها پیش دوره های گریم و چهره پردازی را گذراند، اما ترجیح داد در عرصه بازیگری به فعالیت هنری خود ادامه دهد، تجربه کارگردانی در تئاتر را هم دارد. جالب است بدانید که جدای از حضور این بازیگر جوان در سریال نیکان و فیلم اتابا، او بیشتر به خاطر سبک شخصی آوانگارد و جسورانه اش به چشم آمده است. به عنوان مثال استایل او در طرح آتابایی با جلیقه کوتاه و دامن کاپشن را می توان یکی از این سبک ها دانست.

پس می توان گفت مه لقا مینوش زاد از جمله افرادی است که اگرچه سابقه چندان طولانی در بازیگری ندارد اما در این سابقه کوتاه به اصل خوش پوشی و خوش تیپی پایبند بوده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین استایل های مه لقا مینوش زاد آشنا شوید.

مه لقا مینوش زاد

استایل آوانگارد مه لقا مینوزاد با جلیقه و دامن پروجکشن آتابایی

جالب است بدانید در صنعت مد جهانی، آوانگارد نقش بسیار مهمی در پویایی و پیشرفت این صنعت در جهان دارد. واژه آوانگارد به معنای آوانگارد یا پیشرو است، بنابراین در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، مد، گریم، دکوراسیون است. ، نقاشی، معماری و حتی آشپزی. حال با دانستن این ویژگی ها، تشخیص آوانگارد بودن سبک مه لقا مینوش زاد در پروجکشن فیلم اتابا کار سختی نیست. زیرا همانطور که می بینید این بازیگر با انتخاب های جسورانه خود سبکی را به نمایش گذاشته است که از کلیشه استفاده نمی کند.

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

این بار مه لقا مینوش زاد با بارانی بلند و چکمه های چلسی در اکران آتابایی

جالب است بدانید که در صنعت مد، هر چیزی که از مرزهای معمولی عبور کند و یک قدم فراتر از موقعیت خود باشد، برچسب آوانگارد می گیرد، بنابراین می توان گفت که حتی چنین کت بلندی می تواند یکی از عناصر باشد. . سبک آوانگارد مه لقا مینوش زاد برای اکران دیگری از فیلم آتابایی با استایلی جذاب و در عین حال خاص ظاهر شد که همه را شگفت زده کرد و حتی او را درخشید. هنرمندان آوانگارد یا طراحان آوانگارد این شهامت را دارند که برخلاف روندها حرکت کنند و ایده های غیر معمول خود را بدون هیچ ترسی بیان کنند.

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

با کمال تعجب مه لقا مینو زاد به سبک کژوال در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

بسیاری از مواقع برای شرکت در برخی مهمانی ها یا مراسم ها پوشیدن لباس های راحت الزامی است. به طور کلی امروزه در صنعت مدلینگ سبک های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده ترین آنها سبک کژوال است. استایل کژوال معمولاً آن سبکی نیست که سلبریتی هشیاری مانند مه لقا مینوش زاد انتخاب کرده باشد، اما همانطور که در تصاویر زیر می بینید، این بازیگر جوان گاهی اوقات از آن برای تکمیل تیپ خود استفاده می کند.

مه لقا مینوش زاد

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل مه لگا مینوش زاد قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.