افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

سبک آوانگارد لاله مرزبان در طرح آتابایی; یک دختر لباس شخصی با چکمه های دوچرخه سواری چه می گوید؟

  • کد خبر : 22194
سبک آوانگارد لاله مرزبان در طرح آتابایی;  یک دختر لباس شخصی با چکمه های دوچرخه سواری چه می گوید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز لاله مرزبان او بازیگر جوان ایرانی است که در سال ۱۳۷۲ در شهرستان ازنا در استان لرستان به دنیا آمد. او دارای مدرک حسابداری است و در نوجوانی در یک مدرسه تئاتر کار می کرد. لاله مرزبان با بازی در مجموعه تلویزیونی هوش سیاه به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز لاله مرزبان او بازیگر جوان ایرانی است که در سال ۱۳۷۲ در شهرستان ازنا در استان لرستان به دنیا آمد. او دارای مدرک حسابداری است و در نوجوانی در یک مدرسه تئاتر کار می کرد. لاله مرزبان با بازی در مجموعه تلویزیونی هوش سیاه به شهرت رسید و بعداً در فیلم هیس، دخترها جیغ نمی‌زنند، بازیگری را به نمایش گذاشت. به طور کلی می توان از مهم ترین آثار لاله مرزبان دختران جیغ نزن و زیر سقف دودی را نام برد. البته سریال های آنام و ستایش از جمله کارهای موفق تلویزیونی این بازیگر بود که می توان گفت در این دو سریال به خوبی درخشید. اما حضور او در فیلم زیر سقف دودی در سال 1374 در کنار درخشنده و بازیگرانی چون مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر هنری جدیدی را برای او باز کرد. جالب است بدانید که در سال 1392 در حالی که هنوز در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل می کرد، به طور جدی در رشته تئاتر تحصیل کرد و در چندین نمایش معروف مانند دکتر شیرین (نیل سایمون)، من آنجا نیستم (مهدی میرباقری) و رقص کاغذ پاره ظاهر شد. (محمد یعقوبی). )، خانه فراموش شدگان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداختند.

این بازیگر علاوه بر درخشش در سینما، به خاطر لباس جسورانه و سبک آوانگاردش همیشه در مراسم می درخشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های لاله مرزبان بیشتر آشنا شوید.

لاله مرزبان

لاله مرزبان با استایلی آوانگارد و جسورانه در اکران آتابایی، او فقط کمد چکمه های دوچرخه سواری دارد!

خب با یک نگاه کلی و سطحی می توان فهمید که لاله مرزبان طرفدار سبک های آوانگارد و خاص است و از چکمه های باکر به عنوان امضای استایل شخصی خود استفاده می کند. چکمه موتور سیکلت نوعی بوت با پاشنه کوتاه است که ارتفاع ساق آن فقط کمی از مچ پا بیشتر است، جالب است بدانید که این چکمه اغلب دارای بندهای کمانشی است که دور کفش می پیچد. برخی از انواع این چکمه ها ممکن است دارای زیپ نیز باشند. بنابراین، علاوه بر خاص و آوانگارد بودن، اگر در استایل خود سوراخی برای استایل های راک و متال دارید و به کت های چرم، زیپ و طرح های متالیک علاقه دارید، بوت های دوچرخه سواری می توانند بهترین گزینه برای تکمیل استایل شما باشند. .

لاله مرزبان

لاله مرزبان

استایل مخملی سکسی لاله مرزبان در اکران فیلم Be Everything

لاله مرزبان یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینمای ایران است که در انتخاب نقش ها به همان اندازه که در انتخاب لباس سخت گیر است. این بازیگر جوان به خاطر طرز لباس پوشیدن خاص و تا حدودی شیک خود شناخته شده است و جالب است بدانید که تصمیم جسورانه ای برای شرکت در اولین اکران فیلم Be Everything گرفت و یک کت مخمل زرشکی با شالی قدیمی به تن کرد. جدا از این که شال انتخاب او نبود، مدل موی او تا حدودی یادآور استایل آدری هپبورن بود. البته لاله مرزبان با سبک دیگری نشان داده که طرفدار آدری است و مستقیما به این نکته اشاره کرده است.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

باز هم لاله مرزبان با بوت بایکر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، لاله مرزبان تا حدودی لباس آوانگارد می پوشد و برای آشنایی بیشتر با این سبک، بد نیست بدانید که آوانگارد مجموعه ای از آثار هنری پیشرو و بدیع است. از فیلم های آوانگارد گرفته تا نقاشی و حتی معماری آوانگارد. اما در صنعت مد جهانی، سبک آوانگارد نیز وجود دارد و نقش بسیار مهمی در پویایی و پیشرفت صنعت مد در جهان دارد. در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف از جمله سبک است که لاله مرزبان به خوبی از پس آن برمی آید.

لاله مرزبان

اگر دوست دارید مثل یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، حتما صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.